Sjøga Startet 13.Februar.2007 Del på Facebook Startet 13.Februar.2007 Kan jeg få tilgang til instruksjonsbok og manual på min gamle Volvo Penta-motor? Det er et av de vanligste spørsmålene til båtmotorprodusenten. I år fyller Volvo Penta 100 år. I anledning jubileet er det besluttet å ”frigi” det meste av instruksjonsbøker og manualer på motorer som ikke lenger er i produksjon. Det skal være en solid base med informasjon om motorer helt tilbake til den spede begynnelse i 1907. Se etter håndboken på; http://www.volvo.com/volvopenta/global/en-...uction_engines/ Sitér dette innlegget Link to post
Alvito Svart 13.Februar.2007 Del på Facebook Svart 13.Februar.2007 (redigert) Super link, takk skal du ha. For min gamle TMD 100 fant jeg mye interessant materiale på. Redigert 14.Februar.2007 av Alvito (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 13.Februar.2007 Del på Facebook Svart 13.Februar.2007 Morsomt, fant min gml.70 talls MD32A, har lastet ned all info, takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.