Rolf Startet 15.Februar.2007 Del på Facebook Startet 15.Februar.2007 Noen som har tilgang til AIS info for Rotterdam - Antwerpen området? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
kermit Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 (redigert) Etter eit kjapt søk på google fant eg iallefall ein link til live ais frå rotterdam Her er også ein plass med fleire linkar som dekker fleire områder. Kermit Redigert 15.Februar.2007 av kermit (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 16.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2007 Takk for innspill. Det jeg er ute etter er å spore et skip som visstnok skal befinne seg i Rotterdam området. Så er det noen som har proff-tilgang med ship search funksjon som kunne tenke seg å gjøre et søk for meg så kan jeg kontaktes via IM Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.