Ankermann Startet 16.Februar.2007 Del på Facebook Startet 16.Februar.2007 Hei! Er det noen som kjenner til den billigste muligheten for å transportere en 37 fot FLY båt fra Fredrikstad til Bergen - uten av båten skal gå for egen maskin? Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 16.Februar.2007 Del på Facebook Svart 16.Februar.2007 har du krybbe til båten ta da kontakt med norlines som har båter som går fra fredrikstad til bergen flere ganger i uken Sitér dette innlegget Link to post
Ankermann Svart 16.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2007 Har ikke krybbe, er det noen som kan skaffe det? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 16.Februar.2007 Del på Facebook Svart 16.Februar.2007 Mulig du kan få leie det hos Glomma båt/gamlemekken.Jeg vet att de selger dette og leier ut men jeg tror de tar blodpriser men kan jo prøve og ringe,Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
VO`n Svart 16.Februar.2007 Del på Facebook Svart 16.Februar.2007 Du kunne ha hørt med Linjegods, Nor-Cargo, Tollpost-Globe osv om de ha kapasitet til å ta den med. Videre finnes det også utallige transportører i dette landet så et søk på Gulesider.no på transport finner du mengder... Sjekk med flere og bruk de mot hverandre, du får aldri en "go pris" ved første telefon ! Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 17.Februar.2007 Del på Facebook Svart 17.Februar.2007 Leca Nord er en båt som går mellom fredrikstad og bergen, og de er vel rimeligst... Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 17.Februar.2007 Del på Facebook Svart 17.Februar.2007 Utenfor en båthandler her i byen står det stadig vekk stabler med store transportkrybber....det bør vel ikke koste allverden å få kjøpt en slik kanskje. Forhør deg hos noen av dine lokale båthandlere som har båter i denne størrelsen. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.