TommyJ00 Startet 17.Februar.2007 Del på Facebook Startet 17.Februar.2007 Sitter i Puerto Rico pà Gran Canaria i varmen, men tankene gàr allerede pà bàtpuss og ikke minst nytt utstyr til bàten Er det noen som vet om noen gode butikker som forhandler bàtutstyr her nede? Erfaringer med priser og utvalg etc? Pà forhànd takk Tommy Johansen Kristiane Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 17.Februar.2007 Del på Facebook Svart 17.Februar.2007 hei. Kanskje på havna i Porto Mogan. Tror det er en på kaia der hvor de gule ubåtene går fra. Flott vær? her i oslo er det +4 og regn Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 17.Februar.2007 Del på Facebook Svart 17.Februar.2007 litt peiling har rett. Prisene er ikke noe å skryte av.... Elektronikk er billigst i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 17.Februar.2007 Del på Facebook Svart 17.Februar.2007 Vi var både i Porto Rico og Porto Mogan ved årsskifte. Synes prisene var imponerende høye på diverse produkter. Porto Mogan var et koselig sted for å ta lunch, men var ikke så imponert over Porto Rico med det glorete kjøpesenteret med mye "søpleprodukter". Men det store kjøpesenteret aquarius på vei til flyplassen imponerte derimot, men dessverre ingen båtutstyrsbutikk..... Men stranda v Amadores var et flott sted vi tilbrakte mye tid med bading og soling Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 17.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2007 Har vel det samme inntrykket at prisene er dyre i forhold til hjemme. Var i Mogan i gàr pà markedet. Helt kaos sà etter endt tur gjennom markedet sà gikk turen rett hjem til Puerto Rico med bàt. Tenkte ikke mye pà à finne en slik butikk etter den varme turen :-() Fàr sjekke litt i fñrsten av neste uke da vi tenkte à leie bil noen dager. Uansett pris sà er det góy à se utstyr i andre land. Váret er helt stràlende. Sol fra skyfri himmel hver dag siden vi kom tirsdag. satser pà like fint vár neste uke. 0.77 Euro = ca 6.40 NOK for en halvliter San Miguel er vel heller ikke sá várst. (Tastaturet mangler visse Norske bokstaver derfor mye rare tegn) Er det noen som har noen gode erfaringer med bàt utstyrs butikker her nede sà taes tips imot med takk. mvh Tommy.. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 Prøv "Rolnautica" innerst i havna (Puerto Deportiva = "sportshavnen") i Las Palmas. Generelt er de endel billigere enn butikkene sør på øya. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
TommyJ00 Svart 18.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 Stikker dit en tur pà torsdag. Fàr ta en titt. >Takk for svar. mvh Tommy. Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 Hvor i Puerto Rico bor du ? Jeg var i Puerto Rico hele desember mnd (1 mnd) det var deilig og varmt i sjøen så det ble bading vær dag ps. jeg savner varmen. kos deg Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 18.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 Ligger pà vistamar helt nede stranden. Solen skinner og pilsen er kald hehe,,,, Vel , jeg ser det ikke er sà mange som har erfaringer med bàt butikker her nede. jeg fàr da bare skàle og ónske Dere alle en ny god bàt sesong. Hàper mulighetene byr seg til at turen gàr til Horten i àr men vi kan ikke love noe. God vàr og sommer til alle bàt venner.. :-)) mvh Tommy J. Kristiane. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 På veien ned til havna i Mogan, i god tid før rundkjøringen og der du svinger inn til venstre til gamle Mogan, finner du båtutstyrsforretningen opp til høyre. Opp noen trapper. Vanskelig å få øye på. Dårlig med utvalg etter min mening. Bedre utvalg i den store marinaen i Las Palmas. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sjøtummel Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 Jeg har på følelsen at prisnivået ikke er det laveste i havner som for mange er et stoppested på en lang seiltur hvor alternativet til å kjøpe lokalt er å bestille varer som må sendes fra et eller annet fastland. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 Den samme følelsen fikk jeg. Omtrent som her hjemme. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Herman Svart 19.Februar.2007 Del på Facebook Svart 19.Februar.2007 Prisene endrer seg nok litt gjennom sesongen. Før jul er det hundrevis av båter som skal utstyres før de krysser Atlanteren. På denne tiden har selv etternølerne reist avgårde, og da er det lavsesong fram til etter sommeren. Prutingen går nok litt enklere da. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.