Scand7600 Startet 20.Februar.2007 Del på Facebook Startet 20.Februar.2007 Har tenkt å montere 4 koøyer/portlights i min Scand 7600. Altfor mørkt og klaustrofobisk der inne :-). 2 spørsmål: Fikk veldig lite treff på dette merket på nettet, noen som vet hvor en kan kjøpe dette? Må det bli fabrikken? Er ikke så bevandret i utenlandske nettsteder som muligens kan selge slikt, og eventuelt om prisene til fabrikken er rimelige i forhold til andre. Har forsket såpass mye at jeg vet Scand bruker Rutgerson. Etter å ha fjernet alle modellene det ikke kan være, står jeg igjen med to typer som kan være aktuelle, men jeg vet ikke hvilke: 485 x 285 med 27 mm dybde, eller 450 x 225 med 15 mm dybde Noen som har ettermontert slike og har noen gode tips? Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 20.Februar.2007 Del på Facebook Svart 20.Februar.2007 Watski selger Rutgerson, så medlemmer av den kjeden bør absolutt kunne bestille til deg. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Scand7600 Svart 20.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2007 Takk, da har jeg sendt en mail, så får vi se hva som skjer. I verste fall kan jeg vel finne en tilsvarende båt og måle bredden på koøyene, mht. hvilken modell som passer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.