Jump to content

Siste reis .. . vemodig... ja.. alltid


Fred

Recommended Posts

Vil jeg komme under brua*(ene) med denne båten? eller skal jeg gå ut skjærhalden og gå utaskjærs til slevik? båten blir nemlig liggende i slevik fra nå av.

Seilingshøyde på 11 m så vidt jeg husker i Kjøkøysundet. Rager du gøyere går du bare rundt Kjøkøy, en halvtimes tur.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Hei du, hvis det ikker noen spesiell grunn at du vil uta skjærs så legger du kursen styrbord rett etter ramsø, presis som om du ska opp til Fredrikstad.langs med kjøkøya, gå siden in i kjøkøysundet (mellom kråkerøy og kjøkøya). da kommer du ut vid tangen, etter det er det ikke lange veien. Tar du denne ruta sparer du sirka 45 minutter, og går inna skjærs hele veien

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...