Jump to content

Albins nåværende båter?


Lady Jane

Recommended Posts

:flag_sw:

Noterer med glede at Albin fortsatt bygger tilsynelatende kvalitet i USA? Se www.albinboats.com !

 

Når skal vi få se de båtene her på bjerget? ( som vanlig er de bygget for "high seas"...=greit for oss på vestlandet)

Eller må vi ta de fra UK hvor der er den eneste Europa forhandleren til nå?

Noen som har erfaringer her?

Styrer selv på US skrov og er storfornøyd - klar for mer!

 

Albin 40 North Sea - what a beauty! (ca 2,2 mill. NOK i USA)

 

Albin_40_North_Sea_Cutter_v2.jpg

 

Albin 31 - mer tradisjonelt? (ca 1,6 mill. NOK i USA)

 

Albin_31.jpg

Link to post
Share on other sites

Hei

Ting tyder på at TRAWLER koseptet er i fremgang på markedet. :wink:

Gubbevelde? :confused::rolleyes:

mvh

giver

Nja, Albin bygger ikke bare trawlere. Naboen min i båthavna har en Albin 28, og jeg har ofte tenkt at dette må da være den perfekte båt for å drive fritidsfiske hjemme i gamlelandet. Båten har massevis av uteplass, likevel er det bokomfort nok til at 2-3 personer kan tilbringe en helg ombord i relativ komfort. Jeg har ikke vært med han på fisketur, så jeg har ikke førstehånds kjennskap til sjøegenskapene. Men han går ut i Stillehavet rett som det er, så sjødyktigheten kan ikke være så aller verst.

 

Båtene importeres til UK, og det er også mulig å finne brukte eksemplarer her. Ikke direkte billig, men som sagt, den perfekte båt for fritidsfiskere.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...