Jump to content

Bøker om elektronikk, båter..

Scand7600

Recommended Posts

Jeg må innrømme, når det gjelder båt og bil er min svakeste side elektronikk. Om enn ikke like fortvilt som min gamle mor, som aldri finner Play knappen på en videospiller, så ikke langt unna :-). Tar ikke lang tid før jeg har lyst til å gi opp eller sette det bort.

Det finnes et utall bøker om båt, men finnes det noen gode bøker om grunleggende elektronikk? I dette tilfellet noe som i hovedsak dreier seg om 12 V? Jeg har liksom aldri måttet (eller ønsket) å rote meg for mye bort i elektronikken, men nå trenger jeg litt mer kunnskap. Noen forslag?

Er for Dummie å regne på området... :confused:

Strøm ombord - håndbok om elektrisitet i fritidsbåter - av Jon Winge er bra

Jeg må innrømme at jeg ble meget skuffet over denne "boken" (på størrelse med et pass, og tynnere enn lommeboka dagen før lønningsdag) Du kommer ikke langt i den før du finner ut at du har flere spørsmål enn svar. Den kan nok være en håndbok i nøden, men skal du virkelig forstå dette, må du nok ty til en av de engelske titlene.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...