Jump to content

Synes du det er vanskelig å kjøpe bil, har du aldri kjøpt båt


Ficher

Recommended Posts

Ja. det bør jo brukes litt mer tid på å bruke 3-4 ganger så mye penger enn det man gjør til bilkjøp.

 

For min egen del er jeg mest opptatt av god teknisk kvalitet og vedliholdmessig stand (bruktbåt), plassen ombord (ute/inne) og hvodan båten er å oppholde seg og bevege seg i. Jeg tror mange blir lett blendet av fint treverk og fancy løsninger på moderne båter, men vil bli skuffet når det gjelder bruk av båten.

Mange båter er ikke tilpasset "norsk bruksmønster" der man oftest ligger i uthavner, at været kan bli dårlig og at den skal være praktisk i bruk.

Etter noen år på sjøen lærer man seg hva som er viktig og hva som er av mindre betydning.

Link to post
Share on other sites

Nå tenkte jeg litt mer på at du har funnet ut hvilken lengde,hvor stor motor, hel halvplaner, pris og soveplasser så er det jo bare å handle etter hjertet.

Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu

 

Enda en med båt lappen!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...