Jump to content

Noen som vet hva en "gfg" er?


Walter_S

Recommended Posts

Noen som kan fortelle meg hva en "gfg" er?

 

På QXL,  under båter / motorbåter........

 

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=99...tingSort=1#desc

 

.....så selges det en GFG - det finnes ikke bilde, i selve beskrivelsen står det bare "gf" - likevel er budet (1) kommet opp i kr 9.000,-

Ikke det at jeg skal ha en gfg  :confused: - men ble nyskjerrig på hva dette er, når noen byr 9.000,-!!! for 3 bokstaver !!!! :lol:

 

Forresten, trenger du en gfg så har du 2 dager og 23 timer på deg, til å by mer!  :lol:


 

Har hørt om GH-båtene (Gunn Hegnar?), men ikke gfg - kanskje Gunn's lillesøster  :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Sikkert bare en som syntes det var et fint sted å drive testing av hvordan man legger ut annonser. Startprisen er satt til 9000,-, men det er jo ingen som har lagt inn bud, og det tror jeg ikke det blir heller.

 

Men hva med denne da:

 

Tittel: en data del!

Beskrivelse: en data del er, vet ikke om den funker!?

http://www.gibud.no/Files/ObjectInfo.cfm?Id=187632

 

Riktignok er det med et bilde som til en viss grad utfyller, men det er tydelig at også denne selgeren er ute på tynn is! :confused:

Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...

Da jeg fyllte ut og leverte min første akkordberegning som elektrolærling, ble sluttbeløpet "noe" høyt. Under beløp og underskrift skrev jeg derfor  "gdsgd" med litt utydelige bokstaver. Ble kallt opp på kontoret og konfrontert med dette: "Hva betyr dette da?" Litt beskjemmet måtte jeg tilstå: "Går Det Så Går Det". Utløste :lol: :lol: :lol: Jeg fikk beskåret beløpet med ca. 50% + en leksjon i akkordskriving av formannen! :yesnod:

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...