Jump to content

Ny båt! (Askeladden 645 Beetle)

opas

Recommended Posts

Grattis med nye båt :flag: , min kompis hadde den før og solgte den for å gå over til større båt, han var veldig fornøyd med den sier han, får du nye båt levert på døren eller må du hente den selv :confused: , vente tid :confused: , lykketil :smiley:

Takk. Jeg kan hente nyebåten når jeg vil , den står i butikken hos forhandleren , men jeg prøver å få tak i en bedre båtplass enn den jeg har på hånden.

Jeg skal prøve å få den på sjøen rundt påsketider tror jeg. :smiley:

2008 mod Askeladden 525 Excel m/ 90hk Mercury Optimax

Grattis med ny båt! Dette er en superbåt på alle måter :flag: Kjørte endel Beetle i sommer, dog med bensinmotor. Trimflaps må du ha! Det er veldig irriterende å gå på skeiva pga sidevind, og båten planer mye fortere hvis den er tungt lastet når du lærer å "plane ut" med flapsene. Men som Bitteliten sier; øvelseskjør før familien er med. Hvis du roter det til litt, slik at den ene flapsen står opp og den andre ned mens du samtidig svinger, vi båten legge seg ubehagelig mye over på siden. Det er ikke gøy for en uforberdt passasjer.

Jeg undersøkte med forhandler i dag og han sier at trimflaps er med på toplineutgaven min :cheers:

Jeg skal øvelseskjøre litt med flapsene før familien blir med ja , skal ikke ha noen livredde unger med på tur :smiley:

Gratulerer med ny båt.

Håper at du er mer heldig enn han jeg fortalte om i en tidligere tråd. Så mitt tips er " vær litt kritisk å se godt på båten når du får den, det er nok av linjer å sikte etter for å se om den er fint montert" finner du feil så si ifra så tidlig som mulig.

Et familiemedlem kjøpe en ny Askeladden 635 walkaround litt usikker på navnet. Her var det mye galt, de kan neimen ikke ha mye yrkesstolthet de som har montert denne båten. Utstyret var ikke symetrisk montert. Hadde det vært min båt så tror jeg at jeg ville prøvd å få opphevet kjøpet.

Dette var en båt solgt i 2004

Ja , uheldig kan man nok være med alt :smiley:

Jeg kjører rundt i en ny VW Passat og VW har vel et litt rufsete rykte når det gjelder seriefeil , men det er en herlig bil.

Velger nok produkter utifra hjerte og tar en sjanse på at jeg kan være uheldig.

Vi har disponert en Askeladden 435 lite i 5 år nå og den har vært kjempebra.

Jeg undersøkte med forhandler i dag og han sier at trimflaps er med på toplineutgaven min :cheers:

Jeg skal øvelseskjøre litt med flapsene før familien blir med ja , skal ikke ha noen livredde unger med på tur :smiley:

Det som er litt kilent med flaps er at man ikke helt vet hvordan de står - med mindre man har en trimflapsindikater. Koster kanskje 2-3 tunsen kroner. Er definitivt en sak jeg anbefaler å sette inn om båten ikke har det.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...