colabrus Startet 28.Februar.2007 Del på Facebook Startet 28.Februar.2007 Hei. Jeg tenkte jeg skulle fullføre CE-merkingen av min Bayliner 2556 nå. Da må jeg montere nytt automatisk slukkeranlegg. Jeg vart anbefalt Fire Boy, Sea Fire eller Pyro Mag av importøren. Hvor stort anlegg må jeg ha? er det bare snakk om en flaske som løser ut av seg selv ved høy temperatur? Jeg var inne på Maritim sine sider og så på Fire Boy produktene deres, men jeg skjønte lite... Colabrus (som venter spennt på nye manifoldere fra USA...) Sitér dette innlegget Link to post
sas Svart 1.Mars.2007 Del på Facebook Svart 1.Mars.2007 Jeg skal montere Sea Fire. Det er også et krav at det skal være ei indikatorlampe ved førerposisjonen og helst med mulighet for manuell utløsning. Sea Fire Prøv linken ovenfor, eller har jeg komplett manual. Jeg har også kjøpt vaieren som er lengst ned til venstre. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 1.Mars.2007 Del på Facebook Svart 1.Mars.2007 Mer diskusjon her .... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
colabrus Svart 1.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2007 Er det noen som vet hvor stort motorrommet er i en bayliner 2556?? Hvor stor flaske trenger jeg? Ellers ser jeg at det er forskjell på hvilke gass som er lovlig i europa kontra USA (Fire Boy sine sider).... Colabrus Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 2.Mars.2007 Del på Facebook Svart 2.Mars.2007 mener å huske at det er ca 2.6 m3 og brann sluknsystemet dimensjoneres for det doble 5.2 m3. motorens volum skal ikke trekkes fra totalen. her er et system med trippel utløser.. manuell elektrisk som kobles enkel til mulighet for multippel posisjon utløser samt nød-lunte med høy temp utløser og fungerer ingenting løser boksen ut på ekstra høy temp: http://www.buskerud-brannservice.no/firepro_i_baat/cms/270 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.