Tjond Startet 28.Februar.2007 Del på Facebook Startet 28.Februar.2007 Er det noen som kan hjelpe? Planlegger å overhalle/pakke om min Ford 2715 motor. Skal skifte dyser samtidig og muligens at pumpa må byttes/overhales. Men har selvfølgelig ikke noen servicemanual til denne motoren. Er det noen som enten har denne ferdig skannet (PDF) eller kunne låne meg denne slik at jeg får gjort dette? Dekker selvfølgelig portoutgifter. På forhånd takk! ps: det er ryddet opp i motorrommet etter dette bildet som er fra forrige eier(2003) Som en ser, veivhusvent gikk rett ut i friluft. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Sigurd Svart 28.Februar.2007 Del på Facebook Svart 28.Februar.2007 Last ned fra KD Trading Sitér dette innlegget Link to post
PCF 40 Svart 28.Februar.2007 Del på Facebook Svart 28.Februar.2007 Prøv denne linken http://motoren.ath.cx/ Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 1.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2007 På KD Trading finner jeg ikke annet en et enkelt skjema med div teknisk info for 2715. Prøv denne linken http://motoren.ath.cx/ Her er det bare en Nederlandsk utgave. Og det er ikke det språket jeg er sprekest i. Må da være noen som har en orginal manual eller servicemanual på Norsk til denne motoren? Engelsk utgave går jo også greit Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Tjond Svart 1.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2007 http://www.autonor-autodata.no skulle ha 495,- for manualen jeg har på Nederlandsk. Låne en Nederlandsk ordbok på bibloteket kanskje hvis ingen kan hjelpe ??? Må da være noen som har denne service-manualen her på forumet?? Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Sigurd Svart 1.Mars.2007 Del på Facebook Svart 1.Mars.2007 Holder på å overhale en 2725 og har noe generelt stoff om 2720 serien og noe om Lehman om det er av interesse. Er vel ikke så ulikt din motor? Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 1.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2007 Hei Sigurd Takk for svar og tilbud. Jeg sender en IM. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Fairline 36 Turbo Svart 1.Mars.2007 Del på Facebook Svart 1.Mars.2007 Heisann. Tror ganske sikkert at jeg har manual på denne motoren. Er tilbake på kontoret på Mandag og kan sjekke da. Mvh Henning Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 2.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2007 Hei Fairline Har sendt deg en IM. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Ingar Svart 2.Mars.2007 Del på Facebook Svart 2.Mars.2007 Har du sjekket om du kan bruke noen av de manualene som ligger i Dokumentarkivet, evt. i kombinasjon med spesifikasjonene hos KDtrading? Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 4.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2007 Hei Ingar Sigurd og Fairline har det forespurte. Beklager skulle jo ha lagt ut beskjed om at det løser seg. Takker alle som har tipset og svart i tråden. Fort være jeg trenger litt råd og bistand her seinere. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Ingar Svart 4.Mars.2007 Del på Facebook Svart 4.Mars.2007 Hvis de har det på elektronisk form mottar vi gjerne en kopi i Dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 5.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2007 Skulle vel ikke være noe problem regner jeg med. Men kanskje Sigud og Fairline fikser det. De sitter jo på "rettighetene" Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.