Hydrox Startet 3.Mars.2007 Del på Facebook Startet 3.Mars.2007 Nå når jeg skal montere transom adapterplate, transom og sjøvannsinntak på båten min trenger jeg noe tettemasse. Etter et besøk hos Fånensen i Bergen har jeg med meg en tube med Simson Marine MSR CA. I følge selgeren skulle dette stoffet være bedre enn Sika, men nå er jeg faktisk blitt litt usikker. Noen som har erfaring med dette stoffet. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 3.Mars.2007 Del på Facebook Svart 3.Mars.2007 Simson er bra. Litt bedre å jobbe med enn sika også herder det ikke like fort. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Hydrox Svart 3.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2007 Men er det like bra som Sika 291..?? Gidder ikke prøve meg på noe som ikke er like bra. Kjedelig å måtte ta båten på land igjen, se vekk fra brukerfeil. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 3.Mars.2007 Del på Facebook Svart 3.Mars.2007 Min erfaring er at det er like bra. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Hydrox Svart 4.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2007 Er det kun Boywonder som har vært borti dette stoffet før..?? eller er Sika og Tec7 så innarbeidet i folk at noe annet ikke blir prøvd? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.