Jump to content

RIB Prosjekt(er...)

bestyraren

Recommended Posts

Hei, her kjem ein liten presentasjon av mine siste prosjekt.

Mens eg forgjeves leita etter ein seglbåt i tre for minst 2 personer snubla eg over nokre skrog til RIB'er. For å gjera ein lang historie kort, snart var eg eigar til desse skroga samt to sett pontonger. Det eine settet passa greit, men det største var for kort.

Planen er å lakkere samt feste pontonger til våren.

Begge_side_small.jpg

Begge_front_small.jpg

6m-pontonger_small.jpg

470_pontonger_small.jpg

Slik eg har forstått brukerene av dette forumet (er no komen forbi side 1000 på forumet, kan ikkje skjønne at eg ikkje har vore klar over desse sidene tidlegare) er det mitt håp og tru at nokon der ute kan sende meg i riktig retning for eit sett pontonger som er store nok.

Ellers er eg fortsatt på jakt etter seglbåt i tre og bytter gjerne bort desse prosjekta i nytt prosjekt.

Steinar

Redigert av Lasse (see edit history)
  • 4 uker senere...

Ingen som veit om pontonger som passer til 6m RIB?

Kva med kilde for alu rør, ca 55-60cm i diameter, +/- 4mm gods? Kunne vel kanskje brukt dette og fått sveist til "pontonger" i alu, litt Hårek inspirert?

Ellers har eg oppdaga att tunet er fullt og selger gjerne eine eller begge av desse RIB'ene om nokon er interessert.

Steinar

• 4 måneder senere...

Våger meg til å sparke liv i denne tråden att då eit par utfordringar har dukka opp:

Aluminium

Får forhåpentleg vis snart tid til å begynne på desse skroga og lurer på om nokon veit kilde til rør i aluminium, 55-60cm i diameter og ca 4mm tjukke. Evt om nokon med erfaring innan mekanisk industri veit om det let seg gjere å valse og sveise aluminiumsplater til rør? Treng i underkant av 13 meter til den største båten.

Topcoat

Planen er å lakke skroga, men kva er erfaringane med Biltema sin Topcoat versus den Norpol'en(pluss voks) som Maritim selger? der koster 10 kg gelkcoat 835,- herder er 86,-, voks 185,- samt att eg treng tynner og grunning. Vert nok ikkje dyrare enn BT løysinga men korleis er erfaringane med dette produktet frå Maritim, om nokon? Kanskje nokon som har lakka skrog tidlegare kan gje meg eit liten peikepinn på kor mykje som går med? Håpte at 10 kg skulle halde til begge båtane, men las i ein tråd at der brukte dei både 4 og 5 lag. Eine er ca 4m og den andre er borti 6m.

Steinar

Topcoat

Planen er å lakke skroga, men kva er erfaringane med Biltema sin Topcoat versus den Norpol'en(pluss voks) som Maritim selger? der koster 10 kg gelkcoat 835,- herder er 86,-, voks 185,- samt att eg treng tynner og grunning. Vert nok ikkje dyrare enn BT løysinga men korleis er erfaringane med dette produktet frå Maritim, om nokon? Kanskje nokon som har lakka skrog tidlegare kan gje meg eit liten peikepinn på kor mykje som går med? Håpte at 10 kg skulle halde til begge båtane, men las i ein tråd at der brukte dei både 4 og 5 lag. Eine er ca 4m og den andre er borti 6m.

Steinar

Det gikk ca. 4 ltr. Star topcoat (produserer for Biltema) på min 21 fot smuggler, skrog + overbygg (også innvendig).

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!

Du kan prøve Brd. Dahl eller Ahlsell, mener dette er lagervare hos de større rørgrossister.

Lykke til.

Lagervare?!?!?!? :eek: Du må være vennlig å finne den grossisten som sitter på alu-rør i denne dimensjonen,da skal jeg jaggu kjøpe meg en lengde!!!! :wink::lol:

Du kan jo prøve Alumeco, Norge a/s. Tlf. 67916950. De lagerfører aluminiumsrør. Se ved. link: http://www.alumeco.no/ :flag:

Har 50-60 mm utv. dia på lager.

:lol: 50-240 mm rør har vi og på lager :wink: , men her er det snakk om 500-600mm diameter,og dette er laaaangt fra noe som grossister ligger med på lager :yesnod::wink:

Tror nok han må belage deg på å få valset seg rør,hvis han i det hele tatt gidder. (jeg hadde ikke gidda dette :nonod: )

Skroga er laga av "Viking Life Saving Equipment" på Sotra utanfor Bergen. Dei hadde planer om å utvide sin produksjon med RIB'er men gav opp det prosjektet. Så vidt eg veit laga dei 2 av det minste og ein av det største skroget.

Jobber for tida natt så eg har ikkje fått ringt og sjekka meir angåande røyr. Vil helst ha alu når eg ikkje fekk vanlige pontonger som passa. Men her er vel også vekt og pris medvirkande til kva eg ender opp med.

Steinar

Begge setta med pontonger er frå Zodiac. Det største er frå ein flatbunnet gummibåt, dvs ingen RIB.

Har også leika med tanken om å skøyte på den pontongen med ei meter lang pølse av neoprengummi, om eg fekk biter frå ein annen slaktet gummibåt7RIB. Med god overlapp og 2-komponent lim hadde eg kanskje vågt med til sjøs med det også? :sailing:

Kjenner for lite til korleis det er å "sveise" plastrør for å evt bygge pontonger av det.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...