Suzuki Posted November 16, 2003 Share Posted November 16, 2003 noen som veit hvor man får tak i slike poser i oslo området ? Praktisk til skruer, deler, mat, elektronikk osv osv Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
OT-flyktning Posted November 16, 2003 Share Posted November 16, 2003 Prøv en bedre utstyrt kontorbutikk (Binders o l) Quote Link to post
Suzuki Posted November 4, 2006 Author Share Posted November 4, 2006 Når nøden er størst, er hjelpen nærmest. Bare å fly nok, så har Terrorister, Bin Laden og Bush sørget for at jeg får poser ganske gratis. Aldri så gæærnt at det ikke er godt for NOE.. Forøvrig har jeg aldri følt meg så flau som i sikkerhetskontrollen, når jeg må ta av meg sko,beltet og diverse annet. Leve Friheten - et øyeblikk..... Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Whistler Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 (edited) Forøvrig har jeg aldri følt meg så flau som i sikkerhetskontrollen, når jeg må ta av meg sko,beltet og diverse annet. Leve Friheten Suzuki "Planning is everything, the plan is nothing." Noen som lever etter dette motoet dør for friheten hver dag. (Det går an å møte forberedt til sikkerhetskontrollen...) For øvrig... Det er mer flaut å bli bli utsatt for det samme når du skal ombord på Petter Wessel.... Edited November 4, 2006 by Whistler (see edit history) Quote Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts