Hydrox Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Det er ikke farten som dreper, det er den brå stoppen........(Sa jeg det høyt? ) Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Etter å ha lest litt så må jeg jo bare rett å søett si FET BÅT... Hadde vært artig å sett en video snutt av båten i ful gass bortover fjorden... Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 (redigert) Step og ski er vel ikke det samme? Hydrolift T-20 f.eks har en slik "ski" i bakre del av v-bunnen, samme med Fountain. Denne gir mer løft , samt en mer stabil flate å plane på når skroget er nesten helt ute av vannet. Siden båten er bygd som en løpsbåt i 2L klassen, så antar jeg den er dimensjonert for å tåle en støyt... jo er vel så og si det samme ;) men eg har 2 små v stepp og en lang flat helt i slutten ;) den e kraftig bygd, noen solide spant og hekken skal nokk noe til før den detter av har og 4 forsterkniger fra dørk til dekk under dekket ;) Redigert 6.Mars.2007 av greenstream (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Etter å ha lest litt så må jeg jo bare rett å søett si FET BÅT... Hadde vært artig å sett en video snutt av båten i ful gass bortover fjorden... takker for det, kommer nok en videosnutt mulig til påsken men då må du inn på hjemme siden for å finne den ligger allerede 2 små snutter av båten med 115 hken som eg hadde, kommer inn på siden med å¨tykke på bilde under her så går du inn på båtene også på andrè ser hvilken båt som er min og ;) så er enkelt å finne fram Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Her er et leketøy for store gutter Sitér dette innlegget Link to post
JoK Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Det er ikke farten som dreper, det er den brå stoppen........(Sa jeg det høyt? ) Si det heller på engelsk: It's not the fart that kills, but the sudden smell! Sitér dette innlegget Link to post
will Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 kommer inn på siden med å¨tykke på bilde under her så går du inn på båtene også på andrè ser hvilken båt som er min og ;) så er enkelt å finne fram plus en masse POP-up dritt Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 plus en masse POP-up dritt 2 pop-ups er ikke noe farlig ;) bare x de det ;) ' Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 2 pop-ups er ikke noe farlig ;) bare x de det ;) ' Jeg vil også anbefalle deg å finne en annen server uten pop-up, jeg er iallefall en av de mange som x-er hele skiten på slike sider Men siden er sikkert fin den Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Jeg vil også anbefalle deg å finne en annen server uten pop-up, jeg er iallefall en av de mange som x-er hele skiten på slike sider Men siden er sikkert fin den ja men er ikke akkurat så lett å finne en gratis server uten å få med litt reklame ;) har no ikke hatt så mye klager på det før så heller men fatter poenget;) siden e vertfall nettop startet så vi får se om det blir en annen server og et annet og bedre webdesign hvis medlemene gidder å kaste inn noen kr ;) men fortiden er er siden helt ok til å se litt på bilder å sånnt Sitér dette innlegget Link to post
Vestkystseiler Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Popup blocker er fine saker..... Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Popup blocker er fine saker..... hehe sikkert derfor de ikke plager meg Sitér dette innlegget Link to post
colabrus Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Blockeren fikser opp i det, ingen problem! Jeg må si det var en rå båt du hadde! Får nesten lyst å gi opp cabincruisere og gå tilbake til speedbåter... Artig lyd på de filmsnuttene... Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 6.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Blockeren fikser opp i det, ingen problem! Jeg må si det var en rå båt du hadde! Får nesten lyst å gi opp cabincruisere og gå tilbake til speedbåter... Artig lyd på de filmsnuttene... hehe ja ingen ting er som å fly lavt over vannflaten i over 50 ;) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 (redigert) Gratulerer med ny motor! Håpar du brukar vetet og tek omsyn til andre i nærleiken, når du freser av garde. Bildet i innlegg #1 har også mange fine båtar i bakgrunnen... Redigert 7.Mars.2007 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Ingar Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 ja men er ikke akkurat så lett å finne en gratis server uten å få med litt reklame http://start.no er en mulighet. Eller http://pages.google.com Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 8.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 http://start.no er en mulighet. Eller http://pages.google.com takker for det;) men eg kommer nokk ikke til å bytte pga litt reklame gjør ikke meg noe og eneste klagene eg har fått fra popupsene er de få eg har fått her ;) er litt arbeid med alle bildene og infoen som skal flyttes vettu ;) så det skjer ikke med det første Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 8.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Gratulerer med ny motor! Håpar du brukar vetet og tek omsyn til andre i nærleiken, når du freser av garde. Bildet i innlegg #1 har også mange fine båtar i bakgrunnen... takker for det ;) bruker vett når eg kjører og viser hensyn ;) eneste eg har fått klager på er vel lyden hehe men men mitt syn: snekke lager irriterende lyd leeeeeeeeenge mens speedbåt lager irriterende lyd(/finlyd) fort Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 takker for det;) men eg kommer nokk ikke til å bytte pga litt reklame gjør ikke meg noeHvis du ønsker besøk på siden bør du nok lytte til "kundene". Se denne tråden...Hos start.no kan du bruke ftp på samme måte som om du hadde leid ett webhotell. Forutsatt at du har brukt relative linker er det da bare å laste opp det du allerede har. Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 8.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 jaja men som sagt eg bytter ingen ting pga litt småklager inne her i fra båtplassen, dette e blitt laget på et trygt nettsted som brukes av 1000000 bruker over hele verden, eg har hatt forbløffende mangen treff og beøkende på siden på veldig kort tid, 2 popups er ikke noe krise hadde skjønntdet vis det hadde bombet på med reklame og lagret seg ting på pcen, kan allerde si ka reklame som e på popupsene de reklamre for netstede der eg fikk gratis domene .TK av og til en reklame fra jamba mobile så no vet dere det. det er jo ikke min feil om folk lider av en sykdom som heter MÅ TRYKKE PÅ POP-UPSREKLAMEN garanterer det er 100% tygt å ferdes på siden, sånn nok om siden no, tråden her falt jo helt ut her Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 12.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2007 (redigert) ]hei igjen no er sommeren garanter over her i bergen og har fått brukt båten litt i sommer;) har ikke vert så aktiv her inne på båtplassen siden jeg laget denne tråden men legger ut litt bilder av båten fra i sommer så håper det vil smake Redigert 12.Oktober.2007 av greenstream (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 12.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2007 Det der hadde i alle fall ikke jeg turd... ser spektakulært ut. Er det trygt?? Spør ikke for å moralisere, men fordi jeg ikke har greie på det. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 12.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2007 de bildene har jeg sikkert sett på nærmere 700 ganger ;) men båten er vel solgt den nå så vidt jeg husker, men er motoren solgt og? var noen som sa det til meg Sitér dette innlegget Link to post
greenstream Svart 13.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2007 er ikke farlig hvis man vet hva man driver med ;) båten er solgt som du sier dalz skal befinne seg i arendal område motor er ikke solg men er for salg ennå så vidt jeg vet så skal det stå en merc 2,5 efi på den til neste sesong så gleder meg til å se den då ;) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 13.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2007 Et leketøy som poden har. XR2 på 18fots catte. Jeg blir ikke med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.