Jump to content

nytt farlig leketøy i bergen

greenstream

Recommended Posts

Step og ski er vel ikke det samme? Hydrolift T-20 f.eks har en slik "ski" i bakre del av v-bunnen, samme med Fountain. Denne gir mer løft , samt en mer stabil flate å plane på når skroget er nesten helt ute av vannet.

Siden båten er bygd som en løpsbåt i 2L klassen, så antar jeg den er dimensjonert for å tåle en støyt...

jo er vel så og si det samme ;) men eg har 2 små v stepp og en lang flat helt i slutten ;)

den e kraftig bygd, noen solide spant og hekken skal nokk noe til før den detter av har og 4 forsterkniger fra dørk til dekk under dekket ;)

Redigert av greenstream (see edit history)
i303985173_6407_5.jpg
Etter å ha lest litt så må jeg jo bare rett å søett si FET BÅT... Hadde vært artig å sett en video snutt av båten i ful gass bortover fjorden...

takker for det, kommer nok en videosnutt mulig til påsken men då må du inn på hjemme siden for å finne den ligger allerede 2 små snutter av båten med 115 hken som eg hadde, kommer inn på siden med å¨tykke på bilde under her så går du inn på båtene også på andrè ser hvilken båt som er min og ;) så er enkelt å finne fram

i303985173_6407_5.jpg
Jeg vil også anbefalle deg å finne en annen server uten pop-up, jeg er iallefall en av de mange som x-er hele skiten på slike sider :wink: Men siden er sikkert fin den :wink:

ja men er ikke akkurat så lett å finne en gratis server uten å få med litt reklame ;) har no ikke hatt så mye klager på det før så heller men fatter poenget;) siden e vertfall nettop startet så vi får se om det blir en annen server og et annet og bedre webdesign hvis medlemene gidder å kaste inn noen kr ;) men fortiden er er siden helt ok til å se litt på bilder å sånnt

i303985173_6407_5.jpg
Gratulerer med ny motor! Håpar du brukar vetet og tek omsyn til andre i nærleiken, når du freser av garde.

Bildet i innlegg #1 har også mange fine båtar i bakgrunnen... :wink:

takker for det ;) bruker vett når eg kjører og viser hensyn ;) eneste eg har fått klager på er vel lyden hehe men men

mitt syn: snekke lager irriterende lyd leeeeeeeeenge mens speedbåt lager irriterende lyd(/finlyd) fort :crazy:

i303985173_6407_5.jpg

jaja men som sagt eg bytter ingen ting pga litt småklager inne her i fra båtplassen, dette e blitt laget på et trygt nettsted som brukes av 1000000 bruker over hele verden, eg har hatt forbløffende mangen treff og beøkende på siden på veldig kort tid,

2 popups er ikke noe krise hadde skjønntdet vis det hadde bombet på med reklame og lagret seg ting på pcen,

kan allerde si ka reklame som e på popupsene de reklamre for netstede der eg fikk gratis domene .TK

av og til en reklame fra jamba mobile så no vet dere det. det er jo ikke min feil om folk lider av en sykdom som heter MÅ TRYKKE PÅ POP-UPSREKLAMEN

garanterer det er 100% tygt å ferdes på siden,

sånn nok om siden no, tråden her falt jo helt ut her

i303985173_6407_5.jpg
  • 7 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...