Superkul Startet 5.Mars.2007 Del på Facebook Startet 5.Mars.2007 Jeg driver og vurderer og bytte septikktanken min til en større en. Den som sitter der nå lukter pyton inkl at jeg må bytte slanger men så kommer det store spørsmålet: Duger det med plastikktank??? har funnet en som passer perfekt på mål osv men blir det mere lukt av plast tank på sikt?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Trophy Svart 5.Mars.2007 Del på Facebook Svart 5.Mars.2007 Har hatt 18 år gammel Bayliner med plasttank og det luktet ikke av den Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Apollo32 Svart 5.Mars.2007 Del på Facebook Svart 5.Mars.2007 Hei . Om du benytter søkefunksjonen og skriver "septiktank" finner du maaange svar på ditt spørsmål. :yesnod: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...p;hl=septiktank Lykke til ! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.Mars.2007 Del på Facebook Svart 5.Mars.2007 Ny septiktank Syrefast eller plast Lukt fra septiktank av plast. Septiktank - syrefast, plast eller annet? Septiktank i plast Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.