Jump to content

Lekkasje i TMC-toalett

Ask

Recommended Posts

Hei

Viser til div. andre trådar om TMC-dassar.

Som mange veit så er dette eit av dei dårlegaste produkta som er laga for båt nokonsinne. (Inkl. VP…)

Eit, av mange, problem med mitt er at det lek vatn frå impellerhuset til toalettskåla.

Vatnet lek ikkje via slangen men langs motorakslingen.

Toalettet står under vasslina. Toppen av skåla er såvidt over vasslina. Heldigvis…

I går skifta eg o-ringen som skal hindra dette. Dette hjalp ikkje lenge. (Reservedeler er velvilligt levert gratis tilsendt av Gillow & Telle i Bergen, som ikkje eingang har solgt meg toalettet!)

Ein mogeleg måte å løysa problemet er å motera ein kuleventil ved toalettet, og opna og stenga denne frå gang til gang. Event. å skifta til annan type toalett. Eg ønsker ikkje nokon av delene.

Er det einkvan som har løyst problemet og kan tenka seg å fortelja korleis???

Takksam for svar?

Ask

Hei

Som mange veit så er dette eit av dei dårlegaste produkta som er laga for båt nokonsinne. (Inkl. VP…)

Begge dine påstander tilbakevises herved!! Har både elektrisk TMC og Volvo Penta. Bruker dem hele året og begge fungerer strålende.

Kan all denne klagingen over utstyr som ikke fungerer ha noe med brukeren (brukerne) å gjøre mon tro?

Hei

Ask

Du bør skifte til jabsco manuell. Billig, enkelt å reparere. Hvorfor vil du ikke skifte når du mener at TMC er så dårlig?

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Hei

Eg har forlengst montert bend godt over vasslina, slik som foreslått ovanfor.

Ein test viser at vatnet stig i skåla sjølv om eg har kopla slangen frå bendet. Dette beviser

at vatnet ikkje passerer her. Einaste alternativet er langs akslingen til motoren.

Årsaken til at eg ikkje ønsker (å fortsetta med å opna og stenga skrogventilen) er at denne er litt utilgjengeleg og at eg har to barn som etterkvart skal læra seg å bruka dassen og slutta med bleier. (Me bur ombord.)

Årsaken til at me ikkje bytter til manuelt dass er at me alt har eit slikt på det andre badet og at septiktank skal monterast. Då reknar eg det som ein stor fordel at driten blir kværna før den går i tanken. Særleg fordi slangen mellom toalettet og septiktanken vil vera minst fira meter.

Årsaken til at me helst ikkje vil bytta toalettet er pengehensyn. Eit nytt skikkeleg kostar 7 500+

Eg vil framleis vera takksam for forslag/erfaringar som kan løysa problemet.

Ask

Hei

Eg har forlengst montert bend godt over vasslina, slik som foreslått ovanfor.

Ein test viser at vatnet stig i skåla sjølv om eg har kopla slangen frå bendet. Dette beviser

at vatnet ikkje passerer her. Einaste alternativet er langs akslingen til motoren.

Den forstod jeg ikke :confused: Dersom du kobler slangen for sjøvannsinntaket i fra så stiger vannet fremdeles??? Hvor kommer det fra da?

Dersom du får vann i skåla når det ikke er i bruk må det komme fra en av to plasser. 1) septikktank/utløpet eller 2) sjøvannsinntak.

Dersom 1) kan du montere en ekstra tilbakeslagsventil på utløpet, dersom 2) må du ha et hevert prinsipp i systemet og sansynligvis feilmontering.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Takk til Havørn og SF

Eg skulle presisert at slangen eg tok vekk under "testen" er slangen frå punpa til skåla. Altså den som gjer at vatnet kjem ut rundt toppen av skåla når pumpa er aktivert.

Vatnet kjem frå saltvassinntaket. Når denne ventilen er stengt stig ikkje vatnet.

Utløpet er såvidt over vasslina.

Problemet er at vassnivået i toalettet blir det same som sjøen utanfor.

Vatnet må leka frå impellerhuset til potta. Dvs. langs akslingen.

Til no har eg tatt for gitt at det ikkje skal vera slik....

Ask

Du må først dementere det du sa om VP, så skal du få svaret

Den var ny! Endelig en som elsker de grønne djevlene, hurra!

Det er riktig Ask, du må ha svanehals på inntaket av sjøvann. Du har en ca. 1/2- eller 3/4" slange inn til dassen som forer sjøvann for å skylle ut. På toppen av denne svanehalsen skal det sitte en ventil som avbildet av SF. Denne ventilen slipper inn luft og dreper hevertvirkninger. Det er denne hvertvirkningen som ser ut til å være ditt problem. Jeg vil tro at du finner en hel del informasjon hvis du søker i det som er skrevet på baatplassen tidligere. Dasser har vær tomtalt før, mange ganger.

Sjekk ut www.flak.no der ligger også katalogen som viser installasjon, så vidt jeg husker. Jeg har samme dassen som deg, den fungerer perfekt. Jeg prøver å laste ned katalogen på den andre pc'en min, men den er komplett hjernedød og står bare og tygger.

Der kom den, på side 2.9 i katalogen vises en skisse for montering av dasser under vannlinjen.

Redigert av Hulda (see edit history)

Problemet kan være sjøvannsinntak via pumpehuset. Sjekk pumpehuset og demontere den. Kan være klaffer som er gått i stykker. Alternativet er å skifte hele pumpehuset og helst av manuell utgave. En god kvalitet koster ca kr. 700,- og da er det verd å skifte. Det gjorde jeg i fjor på båten min.

Mvh erund

Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A

Til SF

Meiner du at det skal vera ein svanehals mellom inntak og toalett?

Når pumpa arbeider vil det bli eit undertrykk her. Dvs. at pumpa "sug"vatn. Dersom det er lufting på ein svanehals her så vil den suga luft, eller vil den ikkje det?

Ask

Har vært av eteren noen timer men som Hulda påpeker er svaret ja så lenge dassen din står under vannlinja. Svanhalsen skal være min 20cm over vannlinja.

Havørn skreiv: "Du må først dementere det du sa om VP, så skal du få svaret"

I desse "vallatider". Dersom einkvan har oppfatta mi konstantering av kvaliteten på VP som krenkande så orsaker eg det.

Takkar for konstruktive svar. Skal freista med svanehals på inntakslangen òg.

Ask

Jepp, tur jeg ville lagt inn en svanehals. Hadde det ikke vært slik et toppen av skåla hadde ligget over vannlinja kunne det fort blitt :diving:

Redigert av SF (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...