Lars H. Startet 8.Mars.2007 Del på Facebook Startet 8.Mars.2007 Hei. Fikk idag en pressemelding fra Sagaboats angående den nye Saga 310 som presenteres i disse dager. Mye fin info om Saga 310 der, men i de siste linjene kom overraskelsen. Der står det: Den nye generasjon SAGA. Med lanseringen av SAGA 310 har den andre modellen i SAGAs nye serie blitt klar. I 2005 kom SAGA 315, og innen et år vil SAGAs nye flaggskip SAGA 385 lanseres. SAGA 385 blir den største serieproduserte båt fra SAGA så langt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
olpi Svart 8.Mars.2007 Del på Facebook Svart 8.Mars.2007 (redigert) De har vel så bra tro på at båtmarkedet skal holde seg høyt oppe at de lanerer enn større modell De rike er alltid rike vettu Så har vel du bestilt en 310? Du burde jo fått en kjemperabatt så god ambassadør som du er for Saga. Redigert 8.Mars.2007 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 8.Mars.2007 Del på Facebook Svart 8.Mars.2007 Hei.Fikk idag en pressemelding fra Sagaboats angående den nye Saga 310 som presenteres i disse dager.Mye fin info om Saga 310 der, men i de siste linjene kom overraskelsen.Der står det:Den nye generasjon SAGA.Med lanseringen av SAGA 310 har den andre modellen i SAGAs nye serie blitt klar. I 2005 kom SAGA 315,og innen et år vil SAGAs nye flaggskip SAGA 385 lanseres. SAGA 385 blir den største serieproduserte båt fra SAGA så langt.Lars H. Dette høres flott ut, håper de prøver seg på en flybridge båt. ( så jeg kan kjøpe når jeg blir stor gutt ) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2007 Hei. Saga har da hatt båt med veranda tidligere, de. Og den var faktisk 1/2' lenger en Saga 385. Båten het SagaCraft 39 og kom i 1980, men solgte dårlig. Lars H. (admin for Sagaforumet) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
nimbuster Svart 9.Mars.2007 Del på Facebook Svart 9.Mars.2007 (redigert) Var det ikke noe som het Saga 35 også da, en gang i tiden? En praktbåt dengang spør du meg... Redigert 9.Mars.2007 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 9.Mars.2007 Del på Facebook Svart 9.Mars.2007 Stemmer det. Her ser du en Saga 35 til venstre i bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 9.Mars.2007 Del på Facebook Svart 9.Mars.2007 Endelig. To bilder av Saga 310. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2007 Hei. Og tar du en tur til sagaforumet.com, finner du en tråd med 13 bilder av mer detaljer ved Saga 310, pluss 3 bilder i høyoppløsningskvalitet. Direktelink finner du her. Lars H. webmaster og admin for sagaforumet.com Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.