mikmak Startet 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2007 Hej alle. Jeg skal have bygget min sabb type G om til ferskvandskøling. Jeg har fundet denne ferskvandskøling som i kan se billeder af, men jeg kender den ikke. er der nogen af jer der kender den ? Og er den god nok ? Hvis i undrer jer over min accent, er det fordi jeg er fra Danmark, og mit norske er ikke så godt, så jeg håber i forstår.. Håber i vil hjælpe, tak. Venlig hilsen Michael Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Ser grei ut den, men du må ha dobbel vannpumpe dersom ikke tørr eksos og kjølerør under båten. Det som er vist her er kun lydpotte med ekspansjonstank og termostathus. Sitér dette innlegget Link to post
mikmak Svart 8.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Tak for svaret. Jeg har dobbelt vandpumpe på motoren, og kølerør under båden, så den skulle vel være til at sætte på motoren og bruge uden ekstra ting ? Jeg kender bare ikke denne model. Er der nogen der ved om det er en gammel model lydpotte ? Venligst Michael Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Hei Kansje denne kan vera til hjelp. http://biblioteknett.no/alias/HJEMMESIDE/h...20HK/index.html Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Sabb har også dokumentasjon, se link her. Mulig denne også kan være til nytte. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Min Sabb type G er fra 1969 og den har slik potte orginalmontert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.