logos Startet 10.Mars.2007 Del på Facebook Startet 10.Mars.2007 Har en 2 års gammel båt, som ikke har behov for rubbing etc.. Hvilket poleringsmiddel bør jeg bruke? Er det de gamle gode (Hempel o.l.) som gjelder? Hørt hørt om noen "nano-produkter". Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Hei ! For etpar år siden var det MaxWax sine produkter alle sverget til her, men det har vært stille den siste tiden. Det kom noen udokumenterte påstander om at akrylpastaen måtte ha slipemidler for å kunne være såpass effektiv, men jeg har nå brukt den, og synes den ser ut til å gjøre grei jobb uten at det ble matt de åra jeg brukte den. MaxWax voksen er tyntflytende og veldig grei å jobbe med, spesielt på ruglete flater - der du påfører med fille, og børster vekk etterpå. Det har visstkok kommet teflonbaserte produkter (nano ?), men det hevdes at de skaper problemer for evt kommende lakkarbeider. -koherman Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Det har visstkok kommet teflonbaserte produkter (nano ?), men det hevdes at de skaper problemer for evt kommende lakkarbeider. -koherman Har hørt at vaselinoljen kan medføre slike problemer, men at dette også gjelder teflonbasert polish...det var nytt for meg. Noen som vet mer om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Hei ! For etpar år siden var det MaxWax sine produkter alle sverget til her, men det har vært stille den siste tiden. Det kom noen udokumenterte påstander om at akrylpastaen måtte ha slipemidler for å kunne være såpass effektiv, men jeg har nå brukt den, og synes den ser ut til å gjøre grei jobb uten at det ble matt de åra jeg brukte den. MaxWax voksen er tyntflytende og veldig grei å jobbe med, spesielt på ruglete flater - der du påfører med fille, og børster vekk etterpå. Det har visstkok kommet teflonbaserte produkter (nano ?), men det hevdes at de skaper problemer for evt kommende lakkarbeider. -koherman Maxwax, er også et slikt produkt. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.