Espen C Startet 10.Mars.2007 Del på Facebook Startet 10.Mars.2007 (redigert) Jeg har gått og tenkt litt på om det fins noen slags brannhemmende folie eller lignende som kan limes på rundt kokeapparatet, har dere det på deres båter? hvor får jeg eventuelt kjøpt noe slikt Redigert 10.Mars.2007 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Jeg har aluminiumsplater bak og på siden av kokeapparatet, men med et Wallas Safeflame apparat ser jeg egentlig ingen spesiell grunn for å ha noe slikt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Seilaren Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Det er skrudd fast en stekeplate (en slik som vi bruker i ovnen) under kokeapparetet i min båt. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Pellegutten Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Jeg har brukt syrefast plate med skive mellom plata og treverket, slik at luft kan sirkulere under plata. Fungerer godt. Plata blir varm, men ikke treverket. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Skulle ønske dette syrefaste greiene ikke måtte pusses på hele tiden jeg. Gjorde jobben i dag men det varer ikke lenge er jeg redd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.