Yankee Startet 10.Mars.2007 Del på Facebook Startet 10.Mars.2007 Hei, har kjøpt en Maxum 2800SCR 1998 modell. Skal ha ny kalesje på den, men jeg vil jo ikke ha rettoppvedskjermengreie..... Noen som vet noen som har lagd en slik før, slik at de har mål til den? Eventuelt som kan sy etter mål i Mandal/Kristiansand? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Hei, jeg hadde samme problemstilling som deg her før jul. Jeg ente opp med å få sydd en kalesje tilpasset min båt. Ta en titt her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=26405&st=50 Om du ikke finner noen som alt har gjort denne jobben og har mål så er nok det løsningen for deg og. Før og etter bilde: Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Yankee Svart 12.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Ja, leste tråden, men det spørs vel om jeg får dem til mandal for å ta mål Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Ja, leste tråden, men det spørs vel om jeg får dem til mandal for å ta mål Det blir ikke billig i så fall. Du må prøve å finne en seilmaker i området som kan ta en tilsvarende jobb. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Espen C Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 http://www.jens-sagen.no/ er vel i nærheten av deg, kan anbefales de syr kvalitets kalesjer Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 12.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Jens sagene var negativt, de ha ikke maler, og syr ikke på mål. Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Har du snakka med Leta's TopShop? De hadde et utall av varianter til min eks-Bayliner, hvertfall. Og Maxum er et av merkene de har maler til. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Arwen Svart 14.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2009 Pass på at du ikke tar den for skrå. Da får du ikke stå høyde i styreposisjonen. Sitér dette innlegget Arwen MAXUM 2800 SCR GM Marine Diesel 6,5 L V8 330 hp /m Mercruiser Bravo Two X Passport /m Mariner 5 hp Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.