GP - Rune Startet 11.Mars.2007 Del på Facebook Startet 11.Mars.2007 Sikkert noen som går rundt om dagen og venter på svar om man får tildelt båtplass. Venter selv om dagen, og håper jeg får flyttet plass fra Son til Oslo. Er de noen som har fått tildelt plass i år? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 ehh; har du søkt da ? Og evt. hvor ? Hvis ikke, tror jeg muligheten til bare å bli " tildelt " en plass, er minimal..... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Espen C Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Jeg går og venter på båtplass men for sikkerhets skyld har jeg nå fått lånt en plass for denne sesongen Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Jeg har en plass i Bamble, men har stort håp om at jeg kan få en oppe i Skienselven for denne sesongen. Skal bruke mye av sesongen til snekring av innredning/sittebrønn og da er det greit å ha båten nærmere. Får svar i april...da er sannsynligvis 50-70 nye plasser ferdige og en av disse håper jeg blir min. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
GP - Rune Svart 11.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Satte meg på liste en tidlig morgen på Padda i Januar i fjor, eller rettere sagt kona. Hun var tidlig ute, så vi venter i spenning. Lei og stå i kø fra Oslo til Son. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Har du forsøkt en annonse, runcam? "Båtplass Son ønskes byttet til båtplass indre Oslo" - er kanskje noen som vil bytte.. kanskje for en sesong eller to...og i mellomtiden så har du kanskje fått din egen plass? Litt lover og regler i foreninger som må sjekkes ut kanskje men verd å forsøke? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
At-le Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Satte meg på liste en tidlig morgen på Padda i Januar i fjor, eller rettere sagt kona. Hun var tidlig ute, så vi venter i spenning. Lei og stå i kø fra Oslo til Son. Tror det blir borte køø om 2009 ny firefelt motorvei fra Langhus kryss til Vinterbro. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Jeg venter også på båtplass... Har søkt flere steder i Hortensområdet og i Åsgårdstrand, og venter op svar. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Hantoen Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Jeg var heldig å få fast plass i fjor. Fikk telefon fra en hyggelig kar som spurte om jeg ville ha båtplass. Jeg hadde skrevet meg på venteliste for mange år siden (noe jeg hadde glemt) Jeg takket ja, og prisen var jo heller ikke noe å si på: 6000.- i innskudd og 1000.- i sesongavgift. Det skal sies at havna drives på dugnad. Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Satte meg på liste en tidlig morgen på Padda i Januar i fjor, eller rettere sagt kona. For egen del så skal jeg si fra meg plassen på Padda i løpet av året en gang.... Da rykker du uansett litt lenger frem i køen.. Når det skjer er avhengig av om og når jeg får tak i ny plass i Larviksområdet..... Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Patnyg Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Jeg søkte om plass rett før jul, og fikk svar max en mnd etterpå.. Kanskje dette har noe med at båten min er 17 fot, og de store gutta vil ha større og større båter, så det var en del ledige av de små.. 3-fots-syken kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Chivas01 Svart 12.Mars.2007 Del på Facebook Svart 12.Mars.2007 Jeg ringte Havnevesnet i Halden våren 2006 ,fikk plass med en gang. I år ville jeg bytte til en ny brygge som blir ferdig nå snart , fikk plass med en gang . Så det virker ikke som problemet er like stort her i Halden. Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 15.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Var en tur ute på Padda i dag i et deilig formidagsvær. Var innom butikken får å høre hvordan jeg lå an. Svaret var ikke det jeg ville høre, bare 3 stk. som hadde fått tildelt plass i år, mot normalt 20-30. Er det noen som har forslag for båtplass fra innerst i Bunnefjorden til Holmen ? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 stor plass ? Bred ? Mulig jeg har en plass på Kongen, men det er ikke klart enda. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
HaHa Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Var en tur ute på Padda i dag i et deilig formidagsvær. Var innom butikken får å høre hvordan jeg lå an. Svaret var ikke det jeg ville høre, bare 3 stk. som hadde fått tildelt plass i år, mot normalt 20-30. Er det noen som har forslag for båtplass fra innerst i Bunnefjorden til Holmen ? Hva med denne på Nesset? For meg som har saktegående pinnebåt, er innerst i Bunnefjorden utelukket. Jeg har selv fått båtplass på ved Hero Marin på Storsand - håper den blir klar til sjøsetting - mudring av havnebassenget pågår fremdeles. Ellers er det vedtatt utbygging av 400+ plasser i Husvik/Gylte (Drøbak), men det blir tidligst fra neste år. Det hadde vært greit med å ha båten på riktig side av fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Det hadde vært greit med å ha båten på riktig side av fjorden. Ja,tar du tunellen, så pass deg for all del for uhyret i bunnen.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Avmønstret4 Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Ja,tar du tunellen, så pass deg for all del for uhyret i bunnen.. Suzuki Nei uhyre er ikke i bunnen av tunnelen, men v innkjøringen på østsiden i form av en stor dyr bom......... Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Nei uhyre er ikke i bunnen av tunnelen, men v innkjøringen på østsiden i form av en stor dyr bom. Feil. Uhyret i bunn er mye, mye værre enn en skarve 50 lapp. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Herman Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Uhyret i bunn er mye, mye værre enn en skarve 50 lapp. Tør du å ta inn posten om dagen? Kan være en deprimerende affære... Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
HaHa Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Uhyret er i bunnen i form av en fotoboks - koster 1500,- hvis man triller ned på 4.gir uten å tråkke på bremsene. Det har jeg fra pålitelig hold... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Uhyret er i bunnen i form av en fotoboks - koster 1500,- hvis man triller ned på 4.gir uten å tråkke på bremsene. Det har jeg fra pålitelig hold... Med automatgir koster det enda mere og i tillegg får man prikker. Dette også fra pålitelig hold! Trodde forøvrig at det kostet 55 kroner og skal man hjem igjen, og det skal man vel (?), så blir det ganger to? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Suzuki Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 jada Herman, posten tør jeg hente. Helst før kona får se den Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
henboe Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Hvordan båt har du?? Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 (redigert) Feil. Uhyret i bunn er mye, mye værre enn en skarve 50 lapp. Suzuki Uhyre ved bommen kan ikke unngås, men det kan det i bunnen! Det er bare å kjøre som folk og følge fartsgrensen på stedet Redigert 16.Mars.2007 av Brage (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 jada Herman, posten tør jeg hente. Helst før kona får se den Suzuki Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.