Jump to content

Seilmaker i Smøgen


Enzo

Recommended Posts

  • 2 år senere...

Vurderer å kjøpe Lazybag mens jeg er underveis i Sverige tidlig i August, evt at medeieren som skal ditt neste uke allerede plukker den opp. Antar at den er noe billigere der borte.

 

Leverer UK-Syversen slikt? Jada, jeg kunne ringe og høre men først:

 

Finnes det flere seil-/kalesjemakere langs den vanlige melkeruten fra Strömstad og videre sørover?

Link to post
Share on other sites

joda UK syvertsen leverer bag men det finnes kanskje et enda billigere og faktisk bedre alternativ , Elvstrøm sine bager er etter min mening bedre , de koster gjerne 6-7lapper +++

Men tidligere D-yachts som er konk har muligens liggende en bag du kan bruke , er den for lang så får han granseil til å korte den gratis for deg.

Hans Wang hans.wang@bluezone.no

 

http://www.d-yachts.no/default.asp?Id=306&module=news

 

Jeg betalte 3500.- for min bag fra han , kliss ny aldri brukt , elvstrøm skulla ha 10000.- for den bagen.

Link to post
Share on other sites

Da har jeg ringt. MULIGENS han har noen flere enn de som står på listen på webben - skal rinnge senere igjen; å korte en lazybag til en Dafour 44/45 slik at den passer til en 33-footer anser jeg som tvilsomt.

 

Men i tilfelle at ikke:

 

Kjenner noen flere seil-/kalesjemakere langs den svenske vestkysten som en kunne besøke på turen?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...