Enzo Startet 11.Mars.2007 Del på Facebook Startet 11.Mars.2007 Jeg lurer på om det er noen her som har kontaktinfo til den seilmakeren som holder til i Smøgen (Sverige) , de som har det store nye bygget ytterst på "feil" side av sundet. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 http://www.uksyversen.com Lett å finne vha Google Smøgen skrives på svensk Smögen. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 11.Mars.2007 Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 http://www.uksyversen.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 11.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2007 Supert takk takk Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 14.Juli.2009 Del på Facebook Svart 14.Juli.2009 Vurderer å kjøpe Lazybag mens jeg er underveis i Sverige tidlig i August, evt at medeieren som skal ditt neste uke allerede plukker den opp. Antar at den er noe billigere der borte. Leverer UK-Syversen slikt? Jada, jeg kunne ringe og høre men først: Finnes det flere seil-/kalesjemakere langs den vanlige melkeruten fra Strömstad og videre sørover? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 14.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2009 joda UK syvertsen leverer bag men det finnes kanskje et enda billigere og faktisk bedre alternativ , Elvstrøm sine bager er etter min mening bedre , de koster gjerne 6-7lapper +++ Men tidligere D-yachts som er konk har muligens liggende en bag du kan bruke , er den for lang så får han granseil til å korte den gratis for deg. Hans Wang hans.wang@bluezone.no http://www.d-yachts.no/default.asp?Id=306&module=news Jeg betalte 3500.- for min bag fra han , kliss ny aldri brukt , elvstrøm skulla ha 10000.- for den bagen. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 14.Juli.2009 Del på Facebook Svart 14.Juli.2009 Da har jeg ringt. MULIGENS han har noen flere enn de som står på listen på webben - skal rinnge senere igjen; å korte en lazybag til en Dafour 44/45 slik at den passer til en 33-footer anser jeg som tvilsomt. Men i tilfelle at ikke: Kjenner noen flere seil-/kalesjemakere langs den svenske vestkysten som en kunne besøke på turen? Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 14.Juli.2009 Del på Facebook Svart 14.Juli.2009 I Smøgen finnes også Rossy Kapell. Ikke av de billigste, men kvaliteten sies å være prima, uten at jeg har egen erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 14.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2009 Rossy kapell leverer veldig bra greier det er det ingen tvil om , jeg har hatt cocpitkalesje og sprayhood fra de og det ser veldig bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 D-Yachts har dessverre ikke noe som passer. Da er jeg fortsatt åpen for tips angående potensielle lazybag-leverandører med lokaler nær vannkanten mellom østfold og Marstrand. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Dersom du gjør et langt slag over fjorden, så lager Espen Aker i Tønsberg slikt. Jeg kjøpte min lazybag der. Sitér dette innlegget Link to post
All Smiles Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Fikk levert nytt helkapell til en Sea Ray 340 fra Rössy kapell på Smögen Fin kvalitet på duk samt fint arbeide og ikke minst,det var rimelig i innkjöp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.