Jump to content

Seilmaker i Smøgen

Enzo

Recommended Posts

• 2 år senere...

Vurderer å kjøpe Lazybag mens jeg er underveis i Sverige tidlig i August, evt at medeieren som skal ditt neste uke allerede plukker den opp. Antar at den er noe billigere der borte.

Leverer UK-Syversen slikt? Jada, jeg kunne ringe og høre men først:

Finnes det flere seil-/kalesjemakere langs den vanlige melkeruten fra Strömstad og videre sørover?

joda UK syvertsen leverer bag men det finnes kanskje et enda billigere og faktisk bedre alternativ , Elvstrøm sine bager er etter min mening bedre , de koster gjerne 6-7lapper +++

Men tidligere D-yachts som er konk har muligens liggende en bag du kan bruke , er den for lang så får han granseil til å korte den gratis for deg.

Hans Wang hans.wang@bluezone.no

http://www.d-yachts.no/default.asp?Id=306&module=news

Jeg betalte 3500.- for min bag fra han , kliss ny aldri brukt , elvstrøm skulla ha 10000.- for den bagen.

Da har jeg ringt. MULIGENS han har noen flere enn de som står på listen på webben - skal rinnge senere igjen; å korte en lazybag til en Dafour 44/45 slik at den passer til en 33-footer anser jeg som tvilsomt.

Men i tilfelle at ikke:

Kjenner noen flere seil-/kalesjemakere langs den svenske vestkysten som en kunne besøke på turen?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...