SF Startet 13.Mars.2007 Del på Facebook Startet 13.Mars.2007 Hei, Er det noen god grunn til å bruke sanitærslange til 2-300 kr/m mellom sjøvannsinntak og el.toalett? Skulle ikke tro at det ble lukt her da det kun er saltvann som går i slangen. Synspunkter? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
index Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 En helt vanlig armert plastslange fungerer helt greit. Jeg har i alle fall aldri brukt noe annet. Men husk doble slangeklemmer! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SF Svart 13.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 Men husk doble slangeklemmer! jeg lover Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
MortenK Svart 13.Mars.2007 Del på Facebook Svart 13.Mars.2007 Men husk doble slangeklemmer! Uff a meg, det må jeg også huske å få sjekket at jeg har på alle gjennomføringene! Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.