Jump to content

Billig bostrøm seiler på finn

bukt

Recommended Posts

Bare utvendige bilder, ikke ett ord om motor eller rigg eller noe annnet. Bare "Noe montering gjenstår". Skeptisk ja! Det kan jo avkreftes med en telefon. Jeg slutter ikke å undre meg over hvordan folk utformer annonsene sine. Kanskje det er sant som det står, at den er bra, men at kjøkkenbenken er løs, og køyene er i deler. Men som sagt, jeg ville ikke forventet noe særlig.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Det trur jeg er et dårligt kjøp. Båten har ikke motor, låg på bunn men ble løfta i løpet av helga. masse å fikse, blandt annet kan du bruke pushpitt som flagg stang. (hvis du kikker på bildet litt nøie så ser du att den står rett opp)

Her er en som kjenner prosjekte. Trolig pruttings :rolleyes:

i følge di som har båter i vinter opplag i denne havna, sank båten nå i helga, men er nå tatt opp igjen. Den har ikke noen motor. Har legat på vannet ett antal år uten noe spesiell ettersyn. hvis ni kikker på bilder av baugen så ser man at den har fått seg en så pass kraftig trøkk der fremme at pulpitt står rett opp.

Det er klart at hvis man kan få den meget billigt, har mye tid å lyst, en god del penger, så kan man få en fin båt utav denne. Hvis det blir en billig båt er jeg ikke så sikker på.

Utifra det som ble sagt i løpet av helgen ble denne båten solgt til for et par uker siden for 10.000.- å det var innen den sank.

Dette er kun det jeg har blitt fortalt av andre i havna. :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...