bukt Startet 14.Mars.2007 Del på Facebook Startet 14.Mars.2007 http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=9...pos=1&tot=2 Er denne noe å evt satse på , ikke ringt eier enda men regner med litt jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 Er det rigg til den montro.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Gunga Din Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 årsmodell 1999.....ser ju bra ut Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
avmønstret5 Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 Det må være et røverkjøp, selv uten rigg, dersom motoren er brukbar Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 Hvilken motor? Mast finnes på www.blocket.se - f.eks. denne. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 Svarene for man ved å kontakte selger, da slipper en å gruble Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Herman Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 Bare utvendige bilder, ikke ett ord om motor eller rigg eller noe annnet. Bare "Noe montering gjenstår". Skeptisk ja! Det kan jo avkreftes med en telefon. Jeg slutter ikke å undre meg over hvordan folk utformer annonsene sine. Kanskje det er sant som det står, at den er bra, men at kjøkkenbenken er løs, og køyene er i deler. Men som sagt, jeg ville ikke forventet noe særlig. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Mouche Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 årsmodell 1999.....ser ju bra ut Du tror ikke at det er en ganske liten mulighet for at den er "noe" eldre? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Gunga Din Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 noe ja....men sikkert ikke så mye ....ca 25år eller noe allt er ju relativt Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
CB. Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 Kunne vært fristet til å bydd 25000, skal ringe å høre. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Sandvik(a) Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 Det trur jeg er et dårligt kjøp. Båten har ikke motor, låg på bunn men ble løfta i løpet av helga. masse å fikse, blandt annet kan du bruke pushpitt som flagg stang. (hvis du kikker på bildet litt nøie så ser du att den står rett opp) Her er en som kjenner prosjekte. Trolig pruttings Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 i følge di som har båter i vinter opplag i denne havna, sank båten nå i helga, men er nå tatt opp igjen. Den har ikke noen motor. Har legat på vannet ett antal år uten noe spesiell ettersyn. hvis ni kikker på bilder av baugen så ser man at den har fått seg en så pass kraftig trøkk der fremme at pulpitt står rett opp. Det er klart at hvis man kan få den meget billigt, har mye tid å lyst, en god del penger, så kan man få en fin båt utav denne. Hvis det blir en billig båt er jeg ikke så sikker på. Utifra det som ble sagt i løpet av helgen ble denne båten solgt til for et par uker siden for 10.000.- å det var innen den sank. Dette er kun det jeg har blitt fortalt av andre i havna. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 14.Mars.2007 Del på Facebook Svart 14.Mars.2007 Trekker min antydning om røverkjøp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.