Mulligan Startet 15.Mars.2007 Del på Facebook Startet 15.Mars.2007 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare..... Er ute etter muttere til innfelling i treverk. Skal brukes til å feste laptopen til kartbordet. Har sett noen runde syrefaste. Hvor finnes? Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Clas O har, typen man borrer hull og slår dem inn fra baksiden, men ikke i rustfri Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 15.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 OK. Ikke helt hva jeg tenker på. Har sett en type som ser ut som en rund blank plate ca. 30 mm ø. Ca. 6 mm gjenger i midten. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Er det en type vingemutter, slik som man fester plottere, ekkolodd til branketten med, men bare i syrefast og i rund utførelse Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 15.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Mnei. Ser ut som ei ca. 30 mm. skive med gjenget hull i midten. Aner ikke hvordan de er festet. Har sett de på skipsinnredninger for å sikre TV, DVD spillere ol. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Kan de være gipsplateanker "mollyplugg" du tenker på , de kan passe til beskrivelsen din, om de finns i syrefast aner jeg ikke, Sitér dette innlegget Link to post
Naurstad Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 (redigert) Kan du bruke klomuttere? http://www.tingstad.no/default.asp?menu=54...amp;NK=50102001 Her er noen andre typer: http://www.scanalp.no/index.php?main_page=index&cPath=46 Redigert 15.Mars.2007 av Naurstad (see edit history) Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
Slagskibet Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Jeg har sånne som du spør etter men i betraktelig mindre dimensjon. Hvis jeg husker rett så kjøpte jeg de hos Norwegian Modellers. Har aldri sett store " muttere " av denne typen. Ville hørt på Bohus de mye rare greier hvis du spør. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Er ute etter muttere til innfelling i treverk.Skal brukes til å feste laptopen til kartbordet. Har du vurdert borrelås? Det bruker jeg. (Bare ment som et alternativt forslag til kvikkfiks - som ikke lager varige merker hverken på PC eller kartbord om man skulle ombestemme seg, og som ordnes på 5 min). Jeg fester både inverteren og PCen på karbordet med slike. En stripe for hver dings. Kan fåes i andre farger enn hvitt for ikke å se så skrikende ut..... Men - fra et håndtverksmessig ståsted ser det jo ikke uber-profesjonelt ut... Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Mulligan Svart 15.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Joda, har brukt borrelås, og det funker svært så bra. Men de må byttes etterhvert som de slites. Men jeg er ute etter en løsning som ser mer permanent ut. Slik at PC'ene kan stå på kartbordet skrudd fast. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Hmmm .... tro om jeg ikke har sett noe slikt brukt til sammensetting av møbelplater? Men de var vel neppe rustfri/syrefaste... Bare et innfall. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Dalton Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Jepp. Brukes mye i møbelproduksjon. Har noen selv i M10, kjøpt hos Clas Ohlson, men har ikke sett dem i syrefast. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
tuffff Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Kjøp de største skivene du kan finne i syrefast og som har hulldiameter litt mindre enn bolten du skal bruke. Skjær fire hakk inn i kanten og bøy ned. Så gjenger du opp til riktig gjenge. Litt omstendig, men det er vel ikke så mange du trenger. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 (redigert) Hei Proffpartner i Vågsbygd-Kristiansand har slike i syrefast, men de må settes inn fra baksiden hvis det skal være noe hold i dem. De "vingene" som går inn i trverket er trekantet og holder svært lite mot å trekkes ut. Alternativt kan du snu en flensmutter oppned, felle den inn i treverket og lime den fast med araldit el. Kom på at det finnes popnagler med gjenger også. Kanskje et alternativ hvis du ikke bruker gipsplugger? Mons Redigert 15.Mars.2007 av mons (see edit history) Sitér dette innlegget Mons Link to post
Gunga Din Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Hej Mulligan jag fikk WestMarine's katalog i förra veckan......dom hade sådana skiver m gjenge i rustfritt.... http://www.westmarine.com/ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 21.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Hvilken side GD? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 side 575 ganske högt opp......virker som dom bare har tumgenger "Tee Nuts"..... finner ikke mostsv bland 'metric' Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.