Jump to content

Polering, voksing

Linn Christina

Recommended Posts

i Stavanger tar det nye Yacth senteret,(gamle Stavanger Seil) 400 kr pr. fot.

Er det for vasking, polering og voksing? Med/uten moms? Hva er det de tar, er det fra vannlinjen til fenderlist m.a.o. kun skroget den prisen gjelder? Litt nysjerrig på hvor mye jeg sparer ved å gjøre ting selv, eller kanskje heller vurdere å skifte jobb!

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Er det for vasking, polering og voksing? Med/uten moms? Hva er det de tar, er det fra vannlinjen til fenderlist m.a.o. kun skroget den prisen gjelder? Litt nysjerrig på hvor mye jeg sparer ved å gjøre ting selv, eller kanskje heller vurdere å skifte jobb!

:sailing:

Ja,

det er for skutesiden ikke dekk eller overbygg.

Men denne prisen fikk jeg i 2006.

og mener å huske at det var med Rubbing og polering. Men ikke repp av småskader.

Så på min 41 fot , med litt små rep så regnet jeg 20.000 for jobben.

Redigert av careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Høres litt mye ut de prisene som er nevnt her. Prisen jeg fikk oppgitt i hallen der jeg har båten (i Moss) var 100 kr/fot + moms for polering av skrog under fenderlist. Dyrt nok. Gjorde det selv.

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Ta deg en tur innom nærmeste bilforhandler,sjekk med gutta på klargjøringsavd,har nødvendig utstyr og tar ofte slike jobber på fritida.

Hadde en med og tok skroget mitt i dag,kostet meg 4 timers egeninsats og en flaske brennevin.

Båten har aldri vært så blank.

Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift

Skjoldastraumen sluse

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...