Linn Christina Startet 15.Mars.2007 Del på Facebook Startet 15.Mars.2007 Er det noen som vet om firma i Bergensregionen som tar på seg polering å voksing av båter... Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Bare litt info. i Stavanger tar det nye Yacth senteret,(gamle Stavanger Seil) 400 kr pr. fot. Så kan dere sammenligne. prute, ect. Hva tar de andre plasser ? Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Mouche Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 i Stavanger tar det nye Yacth senteret,(gamle Stavanger Seil) 400 kr pr. fot. Er det for vasking, polering og voksing? Med/uten moms? Hva er det de tar, er det fra vannlinjen til fenderlist m.a.o. kun skroget den prisen gjelder? Litt nysjerrig på hvor mye jeg sparer ved å gjøre ting selv, eller kanskje heller vurdere å skifte jobb! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Careka Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 (redigert) Er det for vasking, polering og voksing? Med/uten moms? Hva er det de tar, er det fra vannlinjen til fenderlist m.a.o. kun skroget den prisen gjelder? Litt nysjerrig på hvor mye jeg sparer ved å gjøre ting selv, eller kanskje heller vurdere å skifte jobb! Ja, det er for skutesiden ikke dekk eller overbygg. Men denne prisen fikk jeg i 2006. og mener å huske at det var med Rubbing og polering. Men ikke repp av småskader. Så på min 41 fot , med litt små rep så regnet jeg 20.000 for jobben. Redigert 15.Mars.2007 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Linn Christina Svart 15.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Fytti katta for noen priser... Å det bare under fenderlisten.... Kommer på minst 70k for hele båten da Det er over fenderlisten som e noe dritt å polere... Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Høres litt mye ut de prisene som er nevnt her. Prisen jeg fikk oppgitt i hallen der jeg har båten (i Moss) var 100 kr/fot + moms for polering av skrog under fenderlist. Dyrt nok. Gjorde det selv. mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
SJØSTJERNE Svart 15.Mars.2007 Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Hei Prøv Båt Service Vest, men jeg tror du må ha ett sted hvor båten kan stå....lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 15.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2007 Takker for tipset "sjøstjerne" dette skal jeg sjekke opp i... Sitér dette innlegget Link to post
kringeland Svart 17.Mars.2007 Del på Facebook Svart 17.Mars.2007 Ta deg en tur innom nærmeste bilforhandler,sjekk med gutta på klargjøringsavd,har nødvendig utstyr og tar ofte slike jobber på fritida. Hadde en med og tok skroget mitt i dag,kostet meg 4 timers egeninsats og en flaske brennevin. Båten har aldri vært så blank. Sitér dette innlegget Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift Skjoldastraumen sluse Link to post
Miranda Svart 17.Mars.2007 Del på Facebook Svart 17.Mars.2007 Mye arbeid ja, men noe av gleden med å ha egen båt. Min personlige mening. Føler meg tilfreds når jeg ser resultatet. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
olpi Svart 17.Mars.2007 Del på Facebook Svart 17.Mars.2007 Båtfolk og folk med båt? Det går vel et skille her også Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 17.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2007 Båtfolk og folk med båt? Det går vel et skille her også Det har ikke noe med dettå å gjøre, for mange med båt er det helsen som styrer å ikke motivasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 18.Mars.2007 Del på Facebook Svart 18.Mars.2007 Hei Jeg har vært i kontakt med Båt Service Vest jeg har nesten bestemt meg for at de skal få ta vårpussen for meg i år. Fikk ok pris. Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 18.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2007 Takk skal du ha... Har nettopp sendt dei en mail på jobben, og venter spent på svar.. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 19.Mars.2007 Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 Kan dere ikke bare leie en Polakk til å ta båtpussen da; her i Østfold kryr det av Polakker men det gjør det vel sikkert i resten av landet også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.