Jump to content

Polering, voksing


Linn Christina

Recommended Posts

i Stavanger tar det nye Yacth senteret,(gamle Stavanger Seil) 400 kr pr. fot.

 

Er det for vasking, polering og voksing? Med/uten moms? Hva er det de tar, er det fra vannlinjen til fenderlist m.a.o. kun skroget den prisen gjelder? Litt nysjerrig på hvor mye jeg sparer ved å gjøre ting selv, eller kanskje heller vurdere å skifte jobb!

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Er det for vasking, polering og voksing? Med/uten moms? Hva er det de tar, er det fra vannlinjen til fenderlist m.a.o. kun skroget den prisen gjelder? Litt nysjerrig på hvor mye jeg sparer ved å gjøre ting selv, eller kanskje heller vurdere å skifte jobb!

 

:sailing:

 

Ja,

det er for skutesiden ikke dekk eller overbygg.

 

Men denne prisen fikk jeg i 2006.

og mener å huske at det var med Rubbing og polering. Men ikke repp av småskader.

Så på min 41 fot , med litt små rep så regnet jeg 20.000 for jobben.

Redigert av careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Ta deg en tur innom nærmeste bilforhandler,sjekk med gutta på klargjøringsavd,har nødvendig utstyr og tar ofte slike jobber på fritida.

 

Hadde en med og tok skroget mitt i dag,kostet meg 4 timers egeninsats og en flaske brennevin.

 

Båten har aldri vært så blank.

Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift

Skjoldastraumen sluse

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...