Sir Limmerick Startet 16.Mars.2007 Del på Facebook Startet 16.Mars.2007 Hei Det ligger en bavaria 770 til salgs på Finn.no,jeg lurte på om det er noen som vet noe om denne båt typen,rigg,seilegenskaper,svakheter og om den passer for en som er fersk i seilbåt. sawadee Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Kjenner ikke til den konkrete båten men har hørt bra ting om eldre Bavariaer. Var ombord i en 30 foter av ca tilsvarende årsmodell og med unntak av teakdekket var eieren godt fornøyd. Virker jo som en veldig kjekk båt under dekk...Dinetteløsning i en 25 foter er jo ikke hverdagskost (selv om jeg riktignok har eid en 22 foter med samme....). Om motoren er like god som de skriver virker jo dette ikke så dumt på meg. Prismessig kan jeg ikke si noe men kan vel være naturlig å sammenlikne med en Maxi 77 om du skal ha en begynnerbåt? Sitér dette innlegget Link to post
Sir Limmerick Svart 16.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Takk for svar Sebaldus,da reiser jeg ihvertfall for og se på båten. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 Dette er en båt som ikke er masseprod, har ikke hørt noe neg om de gamle bav. Tvertimot, som Sebaldus skriver vil jeg tro den er et godt alt til Maxi 77. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
HaHa Svart 16.Mars.2007 Del på Facebook Svart 16.Mars.2007 (redigert) Den ser jo fin ut på bildene. Motoren virker jo OK. Seilene er originale, men neppe i original stand... regn med noen titusener på nye seil. En som er fersk i seilbåt bør unne seg gode seil. Seilmagasinet har en test av den samtidige storesøsteren Bavaria 860. Det er stort sett godord. Redigert 16.Mars.2007 av HaHa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.