Patnyg Startet 18.Mars.2007 Del på Facebook Startet 18.Mars.2007 Jeg fant en Attwood v500 pumpe i båten. Den hadde gjemt seg bakimellom borti der.. Og jeg lurer på om dette er en bra pumpe, og om den fortsatt kan virke etter 2 år uten bruk?(Kjøpte nemlig båten i september, så har ikke gått igjennom hele båten enda) Jeg skal sjekke i løpet av uken regner jeg med, om den virker.. Men spør om deres erfaring om pumpen først. Er det like greit av meg og bytte den ut med en bilge pump, som automatisk pumper når vannet kommer? Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 19.Mars.2007 Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 Så lenge den virker er den sikkert grei nok til å lense litt regnvann. Du kan kjøpe en enkel nivåbryter med bryterpanel hvis du vil ha det. Jeg antar at pumpen har en kapasitet på 500l/timen. Dette er selvsagt ikke en nødlensepumpe. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 19.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 Okei.. Jeg hadde aldri hørt om merket, og lurte på om de var gode. Jeg regner med at jeg kjøper en full automatisk. Det er like greit og gjøre når jeg først skal ordne bak der. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 19.Mars.2007 Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 Det er en pumpe som Telmo forhandler, se HER side 34/42 Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 19.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 Tusen takk Horg. Der fant jeg det jeg måtte trenge av Informasjon. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Mars.2007 Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 Fikk den nye Maritim katalogen i dag, og de forhandler nå faktisk et utvalg av Attwood pumper. Kanskje du finner din der? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Patnyg Svart 19.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2007 Fikk den samme katalogen selv. Men kan ikke se jeg fant den.. Men jeg skal nok bytte til full automatisk, eller så beholder jeg den jeg har, skal sjekke om den virker til uka. Men takk for tips.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.