Jump to content

Screensaver


TMe

Recommended Posts

Det er da vel ikke nødvendig med noe eget program for å vise "lysbilder" som skjermbeskytter, hvis du har Windows? I egenskaper for skjerm, skjermbeskytter, er der et valg som heter lysbildeframvisning. Da blir de bildene du har i en nærmere definert mappe, vist ett og ett. Du velger mappen selv, og legger de bildene du ønsker i den mappen. Enklere kan det vel ikke bli?

Link to post
Share on other sites

Det er da vel ikke nødvendig med noe eget program for å vise "lysbilder" som skjermbeskytter, hvis du har Windows? I egenskaper for skjerm, skjermbeskytter, er der et valg som heter lysbildeframvisning. Da blir de bildene du har i en nærmere definert mappe, vist ett og ett. Du velger mappen selv, og legger de bildene du ønsker i den mappen. Enklere kan det vel ikke bli?

 

Dette hørtes kjekt ut, men etter å ha gransket nøye både i heimen og på kontoret finner jeg at Win.2000 ikke har "lysbildefremvisning"

 

Derimot har jeg funnet mange "screensaver makers", men de jeg har prøvet forløpig har kun

vært demoer til kjøpeprogrammer.

Link to post
Share on other sites

Hvordan starter man en screensaver?

På min PC blir bare skjermen svart etter en tid uten at den brukes.

Hei.  :sleep:

 

Screensaver:

Høyreklikk rett på skjermen, trykk deretter nederst på egenskaper (properties). Det vil da komme opp et bilde med forskjellige ting. Det er egenskaper for skjermen.

Trykk på skjermbeskytter (screensaver), velg i rullefeltet hva du vil ha som bilde. Velg også antall minutter før skjermbeskytteren starter.

 

Svart skjerm:

Velg strømalternativer nederst i egenskaper og skjermbeskytter (screensaver) og velg om skjermen skal stå på hele tiden eller bli svart etter et antall minutter.

 

KAT  :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...