erund Startet 20.Mars.2007 Del på Facebook Startet 20.Mars.2007 Lurer på om noen av dere har benyttet firmaet på Askøy ved navnet Båt Service Vest og hvordan opplevde dere deres tjeneste? Jeg tenker og vurderer om å levere båten til de til vårpuss arbeidet, dvs. polering og bunnsmøring hvis jeg får dårlig tid til å gjøre selv. Evt. andre anbefalinger i Bergens område som koster rimelig? Alternativet er å sende meg en IM hvis dere kjenner noen som kan gjøre jobben for meg. Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Hans-Petter Svart 20.Mars.2007 Del på Facebook Svart 20.Mars.2007 har ikke vert borti båt service vest,du kan jo ringe til gunnar på bergen lystbåtservice,disse karene gjør en god jobb til en hyggelig pris,anbefales, Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 20.Mars.2007 Del på Facebook Svart 20.Mars.2007 Hei, jeg har brukt de til å montere kartplotter jeg var fornøyd de holdt det de lovde på pris og tidspunkt. Tror firmaet er relativt nytt så det kan være derfor det ikke er så mange svar på innlegget...Jeg tror de skal få ta vårpussen min også i år.... Jeg sente link til en annen som var på jakt etter båtpuss, er det deg... Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 20.Mars.2007 Del på Facebook Svart 20.Mars.2007 Hei, jeg har brukt de til å montere kartplotter jeg var fornøyd de holdt det de lovde på pris og tidspunkt. Tror firmaet er relativt nytt så det kan være derfor det ikke er så mange svar på innlegget...Jeg tror de skal få ta vårpussen min også i år.... Jeg sente link til en annen som var på jakt etter båtpuss, er det deg... Det var meg du sendte link til. Jeg sendte dei en mail i går, fikk svar på båtpussen. Prisen var ikke så verst den. Har nettopp bestilt kalesje og ankervinch, så jeg må se på budsjettet mitt, ellers venter jeg en måneds tid før jeg går på avtalen. Sitér dette innlegget Link to post
erund Svart 21.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Det var meg du sendte link til.Jeg sendte dei en mail i går, fikk svar på båtpussen. Prisen var ikke så verst den. Har nettopp bestilt kalesje og ankervinch, så jeg må se på budsjettet mitt, ellers venter jeg en måneds tid før jeg går på avtalen. Hei kan du gi meg "dette firmaet" også evt på IM - er det i Bergens område? Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
seilbåt Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 har ikke vert borti båt service vest,du kan jo ringe til gunnar på bergen lystbåtservice,disse karene gjør en god jobb til en hyggelig pris,anbefales, Jeg prøvde å ringe Bergen lystbåtservice, men fikk beskjed at nummeret ikke er i bruk...... Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 24.Mars.2007 Del på Facebook Svart 24.Mars.2007 Nå har jeg bestemt meg jeg bruker Båt Service Vest til vårpussen, de bruker vist Seajet bunnstoff er det ok? Har dere bestemt dere? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 24.Mars.2007 Del på Facebook Svart 24.Mars.2007 Hadde vært litt interessant å høre hva folk betaler for å sette bort tjenester som vasking, stoffing, polering, voksing osv. Hvis det er billigere enn jeg tror så vil jeg vurdere det selv og hvis det er dyrere enn jeg håper så kan jeg glede meg over hvor godt jeg betaler meg selv, og attpåtil skattefritt! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
seilbåt Svart 24.Mars.2007 Del på Facebook Svart 24.Mars.2007 Jeg skal betale 9000,- Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 24.Mars.2007 Del på Facebook Svart 24.Mars.2007 Jeg prøvde å ringe Bergen lystbåtservice, men fikk beskjed at nummeret ikke er i bruk...... du kan ringe gunnar på mobil telefon nr er 47871212 Sitér dette innlegget Link to post
erund Svart 25.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2007 Jeg skal betale 9000,- Regner med rundt halvparten av beløpet går til oppsetting av båt og materialer til bunnsmøring og polering slik at rene arbeidspenger blir kanskje ikke helt forskrekket likevel? Stemmer det? Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
erund Svart 25.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2007 du kan ringe gunnar på mobil telefon nr er 47871212 Hørte noen her sier dette ikke er et seriøst firma? Men? Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Tine IV Svart 25.Mars.2007 Del på Facebook Svart 25.Mars.2007 Ligger jo på under halve prisen i havna her når polakkene holder på , men ikke alle sammen som er like flinke . Dem jobber som f , men kan se ut som dem ikke har gjort slike jobber før . 31 FB båt vask og polering + bunnstoff , var ifjor ca 5 lapper . Jeg stoffa 30 fotere og bytta anoder utvendig for 1.500- Dem prisane som dere ref til er jo helt på tryne syntes jeg da , svindyrt er kansje det rette navnet på det . Polere skroget + bunnstoff tok jeg 2000- for og tipper det blir bortimot like bra , men men har folk penger nok og ikke tid og lyst så må folk betale vel.......... Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.