roesok Startet 21.Mars.2007 Del på Facebook Startet 21.Mars.2007 (redigert) Leverer disse det samme bunnstoffet? Jeg tror det, bare at Gjøco er billigere... Har iallefall brukt de om hverandre og de ser helt like ut. Redigert 21.Mars.2007 av roesok (see edit history) Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Arvid_A Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Ekspeditøren på "altmuligbutikken" "Hjem og Hobby" ved Nesset i Bundefjorden (Ås) påsto hårdnakket for et par dager siden akkurat det du hevder, dvs. at disse to fabrikatene er akkurat samme stoffet. Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 jeg har brukt husmalingen til Gjøko, butikken jeg kjøpte den hos påsto at den var like god som drygolin men det var bare drit syntest jeg.... Seajet har jeg ikke prøvd, men jeg hadde satset på det. har hørt det er bra..... Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Bruker selv Seajet 33 på min båt, noe med det beste bunnstoffet spør du meg. Men Seajet er engelsk, er gjøko det da?....... Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Seajet er lagd av Chugoku Marin Paints. Og er et Japansk Selskap. Hør ni Gjøkorna ? Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 21.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Bruker selv Seajet 33 på min båt, noe med det beste bunnstoffet spør du meg.Men Seajet er engelsk, er gjøko det da?....... På informasjonssidene til Gjøco og Seajet står det at begge har Sola Shipping, Stavanger, som importør/leverandør. For øvrig er jeg enig at dette er svært gode bunnstoff. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Ingar Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Har vært snakk om dette tidligere, dog uten resultat. Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 24.Mars.2007 Del på Facebook Svart 24.Mars.2007 Så lenge stoffet er bra er det jo greit Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 25.Mars.2007 Del på Facebook Svart 25.Mars.2007 Jeg bruker Seajet 033, La på 2 strøkl for 2 år siden. den var litt slitt på undersiden, her ble første strøket synligt etter høytrykkvasking. I år/nå har jeg lagt på 1 strøk fra vannlinja og ned 1 meter, og så litt på ror og kjøl. Område imellom skal jeg ikke ha noe på. men beholde det gamle som ble lagt på våren 2005 Så skal jeg se hva som skjer. Når jeg tok båten opp i fjord/oktober, så var det kun en tynn film på. + blåskjellfarm helt nede på kjølen, hvor den hadde fått feste i rust. ---------- Tror vi bruker litt formye bunnstoff. Og nå vil jeg teste dette ut. Altså: Nytt ifra vannlinja og ned ca 1 meter. derette 2 års gammelt ned videre. Gori Propellen har jeg brukt Hempel Blankt bunnstoff, det skal prøves ut i år. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
roaldbj Svart 25.Mars.2007 Del på Facebook Svart 25.Mars.2007 Er det noen som kjenner til hvem som er norsk/skandinavisk hovedimportør for Seajet? Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 25.Mars.2007 Del på Facebook Svart 25.Mars.2007 Er det noen som kjenner til hvem som er norsk/skandinavisk hovedimportør for Seajet? Sola Shipping, Stavanger Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Slurp Svart 25.Mars.2007 Del på Facebook Svart 25.Mars.2007 Hr brukt 030 warrior på snekka i 3 år nå og er MEGET fornøyd med pris og kvalitet...jeg skal ikke bytte! Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 25.Mars.2007 Del på Facebook Svart 25.Mars.2007 Jeg har hatt problem med at bunnstoffet forsvinner på mine hurtiggående små båter men i fjor prøvde jeg Biltema sitt bunnstoff og det satt mye bedre, så i år prøver jeg det på snekka tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.