Jump to content

Finnes det 26fotere med to salonger?

Fru Stormsvale

Recommended Posts

Vi skal kjøpe bruktbåt og har et budsjett på ca 200 000 (før sa jeg max 200 000, nå sier jeg ca :lol: )

Vi ønsker oss en velstelt åpen motorbåt med frontkabin og mest mulig uteplass.

Jeg har falt veldig for en båt (Kragerø 26) med denne løsningen innvendig

8_1167210925696.jpg

Altså at det er to forskjellige sittegrupper. Ser for meg at det kan være veldig fint for oss fordi vi er en småbarnsfamilie med en datter som har tusen prosjekter på gang, at det vil være fint at hun kan tegne på det ene bordet mens vi drikker kaffe ved det andre etc.

Er det noen som vet om det finnes andre båter som har lignende løsninger innvendig? Altså at det er to bord/sofa-løsninger i stedet for passasjersete etc.

:confused:

Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt!

:yesnod: Hasla er bra båt med to salonger eller en salong med 3 soveplasser og 4 foran i bauen.Den har brukbar uteplass også og ett stort dekk som er fint og sole seg på.Og sist ikke minst en meget god sjøbåt i bøljer.Men eller ta og gå på finn og se mye flotte båter er så mange slag ikke lett og ha peil på alle disse typene.Mvh Bjørn :sailing:

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Mekling 27

Båten i denne annonsen er med doble bensinmotorer. Det er kult og de har sikkert grom lyd, men er lite populære i Norge...

Det dukker nok opp flere eksemplarer av denne båten for salg utover våren. Pointet var at den har to utendørs-salonger.

Oi, den løsningen synes jeg var super! Og den er jo til salgs rett ved oss, på Mjøsa!!! :flag:

Hurra!

Men min mann sier vi må ha diesel. Og hvorfor er det to motorer? Så jeg kan vrake den ene? Hm...

Den linken som er lagt ut over er på en båt på Bømlo. Det er rett i nærheten av der jeg bor. Kontakt meg hvis dere trenger hjelp til inspeksjon.

Så snilt av deg!

Jeg tenker at jeg ikke vil misbruke ordningen ved å sende folk ut på inspeksjon før vi er rimelig sikre på at det er aktuelt å kjøpe båten hvis det ikke oppdages noe skummelt. Jeg føler at vi ikke vet nok ennå til å kunne ta en slik beslutning, så derfor vil vi forsøke å orientere oss litt mer før vi skrur oss over på kjøpemodus. Men tusen takk for tilbudet, jeg skal huske på deg hvis vi ser noe i området om en liten stund.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...