Fru Stormsvale Startet 21.Mars.2007 Del på Facebook Startet 21.Mars.2007 Vi skal kjøpe bruktbåt og har et budsjett på ca 200 000 (før sa jeg max 200 000, nå sier jeg ca ) Vi ønsker oss en velstelt åpen motorbåt med frontkabin og mest mulig uteplass. Jeg har falt veldig for en båt (Kragerø 26) med denne løsningen innvendig Altså at det er to forskjellige sittegrupper. Ser for meg at det kan være veldig fint for oss fordi vi er en småbarnsfamilie med en datter som har tusen prosjekter på gang, at det vil være fint at hun kan tegne på det ene bordet mens vi drikker kaffe ved det andre etc. Er det noen som vet om det finnes andre båter som har lignende løsninger innvendig? Altså at det er to bord/sofa-løsninger i stedet for passasjersete etc. Sitér dette innlegget Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt! Link to post
eysteind Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 sjekk hasla 26... Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Hasla er bra båt med to salonger eller en salong med 3 soveplasser og 4 foran i bauen.Den har brukbar uteplass også og ett stort dekk som er fint og sole seg på.Og sist ikke minst en meget god sjøbåt i bøljer.Men eller ta og gå på finn og se mye flotte båter er så mange slag ikke lett og ha peil på alle disse typene.Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Fru Stormsvale Svart 21.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 De var fine, tusen takk for tips! Har skrevet den opp på aktuell-lista. Finnes det noen der begge sittegruppene er ute? Altså en åpen båt, der det bare er tak over frontkabinen? Sitér dette innlegget Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt! Link to post
Kosmix Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Mekling 27 Båten i denne annonsen er med doble bensinmotorer. Det er kult og de har sikkert grom lyd, men er lite populære i Norge... Det dukker nok opp flere eksemplarer av denne båten for salg utover våren. Pointet var at den har to utendørs-salonger. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Fru Stormsvale Svart 21.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Mekling 27 Båten i denne annonsen er med doble bensinmotorer. Det er kult og de har sikkert grom lyd, men er lite populære i Norge... Det dukker nok opp flere eksemplarer av denne båten for salg utover våren. Pointet var at den har to utendørs-salonger. Oi, den løsningen synes jeg var super! Og den er jo til salgs rett ved oss, på Mjøsa!!! Hurra! Men min mann sier vi må ha diesel. Og hvorfor er det to motorer? Så jeg kan vrake den ene? Hm... Sitér dette innlegget Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt! Link to post
Kosmix Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Meklingen klarer seg sikkert helt fint med én motor. Det er nok mulig å selge motorene, legge til litt $$, og kjøpe en god dieselmotor. -Men arbeid koster litt også, så kanskje det er bedre å vente litt og se om det dukker opp en med diesel. Det er en flott og sosial båt Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
eysteind Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Denne har akterkabin, men uteplassen er likevel grei: http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=9...s=15&tot=68 Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 Huwa 26 Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 21.Mars.2007 Del på Facebook Svart 21.Mars.2007 (redigert) Denne har akterkabin, men uteplassen er likevel grei:http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=9...s=15&tot=68 Flott eksemplar med god plass Redigert 21.Mars.2007 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Kosmix Svart 22.Mars.2007 Del på Facebook Svart 22.Mars.2007 Pssst! Den Huwa-linken gåt feil sted!.. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
tebi Svart 22.Mars.2007 Del på Facebook Svart 22.Mars.2007 Jeg tror også Neptim er det nærmeste du kommer en skikkelig turbåt til din pris. Den linken som er lagt ut over er på en båt på Bømlo. Det er rett i nærheten av der jeg bor. Kontakt meg hvis dere trenger hjelp til inspeksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Stormsvale Svart 22.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2007 Den linken som er lagt ut over er på en båt på Bømlo. Det er rett i nærheten av der jeg bor. Kontakt meg hvis dere trenger hjelp til inspeksjon. Så snilt av deg! Jeg tenker at jeg ikke vil misbruke ordningen ved å sende folk ut på inspeksjon før vi er rimelig sikre på at det er aktuelt å kjøpe båten hvis det ikke oppdages noe skummelt. Jeg føler at vi ikke vet nok ennå til å kunne ta en slik beslutning, så derfor vil vi forsøke å orientere oss litt mer før vi skrur oss over på kjøpemodus. Men tusen takk for tilbudet, jeg skal huske på deg hvis vi ser noe i området om en liten stund. Sitér dette innlegget Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt! Link to post
Fru Stormsvale Svart 22.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2007 Aha, lærte nytt ord: U-salong - det er det jeg vil ha! Helst to! Altså: en bak og en ved siden av førersetet (som sikkert har et annet navn på båtspråket). Sitér dette innlegget Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt! Link to post
Avmønstret4 Svart 22.Mars.2007 Del på Facebook Svart 22.Mars.2007 Hvorfor 26 fot? Gå heller opp 2 fot og kjøp Tresfjord 28! -2 sittegrupper -god plass -mange bra finesser -kvalitet -pris 200-270.000 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.