Jump to content

Yamaha malta fra lang til kort


Kildal

Recommended Posts

Riviera 925en bynner og bi ferdig og da må jo også lettbåten være med .

Har en yamaha malta (ca 3 hk tror jeg) som er lang stammet,og jeg trenger kort til min lett båt river 290.

går det ann og konvertere denne fra lang til kort?

 

 

ole

Riviera 925 Volvo Penta D6 350 Dph

Link to post
Share on other sites

Vil ikke det enkleste være å bygge opp akterspeilet på jolla med en aluplate og en trekloss?

 

Går sikkert å bygge om til kort , men kan nok fort bli like dyrt som å kjøpe en tilsvarende brukt motor.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...

Har nettopp montert sammen min yamaha maltaen min . konvertert fra lang til kort stamme ( var avhengig av kort stamme til opphenget på plattformen på rivieraen) .var i kontakt med lokale forhander som sa det ble for komplisert å gjøre dette,men med hjelp fra båtplassen.no så fikk jeg tak i delenr til kortere aksling og det var alt som skulle til i deler og jeg fikk full nytte av min motor.

 

Takk til brukere av båtplassen ,har hjelpt meg mange ganger!

 

Ole

Redigert av Kildal (see edit history)

Riviera 925 Volvo Penta D6 350 Dph

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...