albin23 Startet 26.Mars.2007 Del på Facebook Startet 26.Mars.2007 hei,er ny på forumet og har veldig hard gange og vibrasjoner fra motoren,tenkte kansje noen her kan litt om dette.motoren er en md17 3cyl diesel.er det mulig og justere "tenning"på pumpa ellers mottakelig for tips Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 26.Mars.2007 Del på Facebook Svart 26.Mars.2007 Hei og velkommen til Båtplassen MD17 går normalt ganske hardt, spørsmålet er vel kanskje om det er noe som har endret seg med tiden eller om du synes den går hardt sammenlignet med andre MD17? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
albin23 Svart 26.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2007 takk for det.har hørt på maken motor i nidelv 24 og var mindre vibrasjon samt mindre støy.skiftet motorfester forrige sesong etter tips fra båtkyndig men ble ikke bedre.rister mest under turtallsøkning selv i fri.har løsnet et og et dyserør og reagerer likt på alle 3cyl.men er nok riktig som du sier at md17 går hardt,har hørt fler sier det Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 26.Mars.2007 Del på Facebook Svart 26.Mars.2007 Kan vel være dysebank eller innsprøytningstidspunkt/"fortenning" på en litt skjevt justert dieselpumpe som du sier, som lager kakling. Kjenner ikke md17 så godt, men det skal vel kunne justeres. Sitér dette innlegget Link to post
albin23 Svart 27.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 takker for det,prøver først å levere dyser til test så får jeg se om det hjelper i første omgang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.