Dykker Startet 27.Mars.2007 Del på Facebook Startet 27.Mars.2007 (redigert) Jeg skal inspisere en åpning som jeg trenger en perioskop-lignende kikkert til. Finnes det små perioskop med lys på markedet? Kikkerten trenger ikke være mer enn 15-20 cm høy. Har sjekket på Clas Ohlson, men der hadde de ikke noe slikt. Redigert 27.Mars.2007 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Kan du ikke bruke ett lite speil, evnt. festet på en stang? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 27.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Har prøvd med tannlegespeil med lys under, men med dårlig resultat (pga vinkelen). Men kom til å tenke på at jeg kan lure opp en miniatyr LED lommelykt og et WEB-kamera tilkoplet PC. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Webkamera på en bærbar PC holdt jeg på å tipse deg om. Når man ikke behøver real-time og det er plass nok, så kan man jo også ta mobilkameraet og se på bildenen etterpå Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 (redigert) Eller så kan du jo lage ett periskop... Ikke så vannskelig det. Står i hakkespettboka fra 85... Redigert 27.Mars.2007 av Zikk Zakk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.