Makrell Startet 27.Mars.2007 Del på Facebook Startet 27.Mars.2007 Er det noen som har erfaringer med Inlander 27? Har tenkt å bytte ut min wiking 21 og handle meg denne båttypen. Virker veldig praktisk innredet til vår bruk. Vi er familie på 4, som kommer til å bruke båten til ferieturer. Noen som anbefaler andre båttyper? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Brosjyren fra den tiden den ble produsert av Tvedestrand plast ligger i dokumentarkivet. (neptim 8600) Sitér dette innlegget Link to post
b-e-p Svart 28.Mars.2007 Del på Facebook Svart 28.Mars.2007 Har nettopp byttet ut min gamle Saga 27 ac med en inlander 27. Myye større båt, men kunne godt tenke meg litt større takhøyde, det er ca 1,78 i cabinen. Det samme er sengene i aktercabinen, men her ligger barna så det går greit. Ellers er den litt våt når du får bølgene på skrått. Kjempe kjekk innredning, vi bare gleder oss til å få prøve den mer. Jeg har en ford rekke sekser på 180 hk i den, og såpass motor bør den ha eller mer. 20 knop på topp med total tom båt, men siden vi aldri kjører med tom båt, dvs. uten vann og lite diesel osv. Blir reell toppfart 18 knop og marsj fart på 15. Sitér dette innlegget Link to post
Makrell Svart 28.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2007 Takk for gode svar på mitt innlegg. Båten jeg ser på har en VP 200 hk disel (1996) og skal gå ca. 22 knop. Båten er fra 1985. Har også sett på saga 27, men jeg går utfra at inlanderen er et bedre alternativ som ferie båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.