Suzuki Startet 27.Mars.2007 Del på Facebook Startet 27.Mars.2007 finnes sånne skjøtemuttre for gjengestang i syrefast ? Må støpe inn noen " ankere" i treverk,og tenkte benytte meg av sånne skjøtemuttre. Men - de må være syrefaste, og altså lange i gjengepartiet. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
chagall Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Hei, skjøtemuttere i syrefast tror jeg blir vanskelig, men skjøtemuffer i syrefast er nok litt mer kurant. Hvilken gjengedimensjon har du?? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 M6 Er det skjøtemuffer det heter ? Edit: Biltema har, dog i forzinket.. De kaller det for Kopplingsmuttre, forlengelsesmuttre Tenkte at om jeg støper fast en sånn i Epoxy,bør det bli ganske solid ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
chagall Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Ja, muffene har vesentlig lengre gjengeparti. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 Du får syrefaste muffer hos Tess,Hydroscan, GS HYDRO NORGE A/S, blant annet. Mest vanlig i rørgjenger BSP. (BRITISH STANDARD PARALELL) Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 En telefon HIT hadde vel ikke skadet Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 M6 Er det skjøtemuffer det heter ? Edit: Biltema har, dog i forzinket.. De kaller det for Kopplingsmuttre, forlengelsesmuttre Tenkte at om jeg støper fast en sånn i Epoxy,bør det bli ganske solid ? Suzuki Hvor solid det blir avhenger vel litt av hvor mye som stikker ut i støpen? Epoxy fester ikke fantastisk godt på syrefast stål, så noen ekstremiteter som stikker ut vil vel gjøre konstruksjonen vesentlig mer solid. Men så klart, det spørs hva det er du skal henge opp. Er det et bilde av svigermor går det sikkert bra, er det derimot en tank ville jeg vært mer betenkt Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 27.Mars.2007 Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 En telefon HIT hadde vel ikke skadet Veldig bra lenke. Her er akkurat det du er ute etter: http://www.bighead.co.uk/products/links/web-page3.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2007 nåja, det skal nok feste seg. Litt grov smergling før det hele settes sammen, gjør nok underverker. Skal bare holde en styrekonsoll på plass ( så den ikke løsner; ingen tung belastning. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.