benq Startet 30.Mars.2007 Del på Facebook Startet 30.Mars.2007 Har en båt som marsjer med ca. 12 knop og toppfart ca.15 knop, er det noen som kan foreslå ett "godt" bunnstoff til denne hastigheten. Har prøvd forskjellige sorter, men de sortene som funket godt etter min mening er ikke i handelen lengre. Håper å få mange gode tilbakemeldinger, nå starter jo pussingen snart. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 30.Mars.2007 Del på Facebook Svart 30.Mars.2007 eg brukte Biltema sitt i fjor og skal bruke det i år også på en annen båt. og det fungerte utmerket. ingen avflassing og overhodet ingen groe. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 30.Mars.2007 Del på Facebook Svart 30.Mars.2007 Enig i det Biltema sitt bunnstoff er det som sitter best, leste akkurat på boksen at det er et kobberbasert bunnstoff men det er vel ikke lovlig lenger tror jeg Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 31.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2007 Er det noe spesielt navn på dette bunnstoffet? Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 31.Mars.2007 Del på Facebook Svart 31.Mars.2007 Er det noe spesielt navn på dette bunnstoffet? De har bare en type bunnstoff men i diverse farger Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 31.Mars.2007 Del på Facebook Svart 31.Mars.2007 Hei. Kopperbasert bunnstoff er lovlig det. Det er tinnholdig (som var skikkelig effektivt) som er ulovlig for småbåter. Store skip i kommersiell fart kan fortsatt bruke det. mvh Haba Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 31.Mars.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2007 Takker for svarene jeg fikk,så da blir det Biltema sitt bunnstoff i år.Ha en fin båtsommer til dere alle Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.