Gielas Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 I min eldste båt har jeg en Yanmar YSE12G. Kjølingssystemet har tettet seg et eller annet sted i blokka. Noen som vet om et bra "remedie" for å få løst opp eventuelle propper (forutsatt at det ikke er noe mekanisk som gjør at det tetter seg)? Noe à la Plumbo kanskje? Når jeg løsner slangene mellom vannpumpa og blokka, renner det en "god del" vann ut, kan tyde på at proppen sitter "langt inne". Quote -- Jon Link to post
jørn Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Hvis du søker på "systemrens" er det en del tips og triks her inne. Hilsen Jørn Quote Link to post
Hilmar 2 Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 saltvann er noe svineri. har det vert byttet sink regelmessig? Quote Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Gielas Posted March 30, 2007 Author Share Posted March 30, 2007 saltvann er noe svineri. har det vert byttet sink regelmessig? Ja, jeg har byttet "sinken" i blokka. Quote -- Jon Link to post
Gielas Posted March 30, 2007 Author Share Posted March 30, 2007 (edited) Hvis du søker på "systemrens" er det en del tips og triks her inne.Hilsen Jørn Har sett igjennom en del innlegg med "systemrens" som søkeord, mange systemrens, men er dette et produktnavn, eller må det spesifiseres videre? F. eks hva skjer om jeg skulle ville ha benyttet plumbo? (For ordens skyld: dette er saltvannskjøling) edit: ikke dèt at jeg VILLE ha benyttet Plumbo sånn uten videre... Edited March 30, 2007 by Gielas (see edit history) Quote -- Jon Link to post
Hasla 26 Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 (edited) https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=3770&st=20 Hei se litt her Systemrens heter systemrens navn på produktet nvhBjørn Edited March 30, 2007 by Hasla 26 (see edit history) Quote Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts