Gielas Startet 30.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2007 I min eldste båt har jeg en Yanmar YSE12G. Kjølingssystemet har tettet seg et eller annet sted i blokka. Noen som vet om et bra "remedie" for å få løst opp eventuelle propper (forutsatt at det ikke er noe mekanisk som gjør at det tetter seg)? Noe à la Plumbo kanskje? Når jeg løsner slangene mellom vannpumpa og blokka, renner det en "god del" vann ut, kan tyde på at proppen sitter "langt inne". Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
jørn Svart 30.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2007 Hvis du søker på "systemrens" er det en del tips og triks her inne. Hilsen Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 30.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2007 saltvann er noe svineri. har det vert byttet sink regelmessig? Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Gielas Svart 30.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2007 saltvann er noe svineri. har det vert byttet sink regelmessig? Ja, jeg har byttet "sinken" i blokka. Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Gielas Svart 30.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2007 (redigert) Hvis du søker på "systemrens" er det en del tips og triks her inne.Hilsen Jørn Har sett igjennom en del innlegg med "systemrens" som søkeord, mange systemrens, men er dette et produktnavn, eller må det spesifiseres videre? F. eks hva skjer om jeg skulle ville ha benyttet plumbo? (For ordens skyld: dette er saltvannskjøling) edit: ikke dèt at jeg VILLE ha benyttet Plumbo sånn uten videre... Redigert 30.Mars.2007 av Gielas (see edit history) Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Hasla 26 Svart 30.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2007 (redigert) https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=3770&st=20 Hei se litt her Systemrens heter systemrens navn på produktet nvhBjørn Redigert 30.Mars.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.