Pjolter Startet 23.November.2003 Del på Facebook Startet 23.November.2003 Tenkte jeg skulle legge ut denne bursdagslinken for Lars-H som fyller 60 i dag... Gratulerer sååå mye Lars Syntes vi alle skal synge bursdags sangen for Lars Synger litt: " Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere. Alle i ring om kring deg vi står og ser når vi vil masjere. Bukke, nikke, neie, snu oss om kring, danse for deg med hopp og sprett og spring, ønsker deg av hjertet alle gode ting, og si meg så hva vil du mere, GRATULERE.." Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Mariell Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulere med dagen Lars H. Jeg er en elendig sanger, men med Pjolter som forsanger går nok bursdagssangen greit. Pekjan Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Geir Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulere med dagen Lars H. Jeg er en elendig sanger, men med Pjolter som forsanger går nok bursdagssangen greit. Pekjan Slutter meg til, og takker for alle gode innlegg og tips fra den kanten. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Er vel heller ikke den store sangeren men slutter meg til alikevel,Gratulerer med dagen Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 :cheers:Gratulere herfra også. Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 [glow=red,2,300] Gratulerer med dagen Lars!![/glow] Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Grattis til Lars H. Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Poseidon Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 GRATULERER MED DAGEN, LarsH. Jeg ønsker deg alt mulig godt - og at du snart får anledning til en lengre båtsesong! mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Kotnes Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer så mye med dagen fra meg også. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
TMe Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 De beste gratulasjoner også fra TMe Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer!!!! Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Samme herfra Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 60 år, derfor du kan så mye....? Gratulerer mvh Barsk 1 Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer med dagen, Lars H. Takk for alle gode råd og tips, og med ønske om alt godt og en ny fin båtsesong. KOB Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Allan E Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer så mye, ha fortsatt en fin kveld Sitér dette innlegget Link to post
Stubben Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer hjertelig fra Stavanger Lars H. Sitér dette innlegget Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
jada Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 :sleep: Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 [glow=red,2,300]Heisan Lars! Jeg er glad for at jeg rekker å slutte meg til gratulantene før dagen er omme!!! [/glow] Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Nibba Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer med dagen, Lars H. Takk for alle gode svar. :smiley: Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Slutter meg til og gratulere med dagen Lars-H. Eg følger hakk i hel, men eg er pensjonist når eg er 60 Mvh Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer med 2 x 30! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Jamo Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer Lars H. Nå kan du vel snart vende hjemover å nyte en lang båtsesong. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Henger meg på koret av gratulasjoner! Gratulerer med 60-års dagen, Lars H! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Sabrina Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer med dagen Lars! Takk for alle gode råd gjennom årene. Jeg håpes vi møtes snart gjennom Pionerklubben, eller i en eller annen lun havn en gang. Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 23.November.2003 Del på Facebook Svart 23.November.2003 Gratulerer fra Dilla og Dillerinnen også! Opprinnelig hadde vi i Teknisk tenkt å lage noe spik rundt badekarbildet på forsiden (), men så ble det så vi modererte oss litt og jeg smelte sammen et banner isteden. Uansett er det en hederskar som fyller år i dag (Om enn den nyeste versjonen av avataren til Lars kan tyde på noe annet...): Jeg ønsker deg og Trude enormt mange bra båt-år framover! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.